حق با شماست

کد خبر: ۱۲۳۰۴۲۲

مترو_فرسودگی
قربانی از تهران:
عمر قطارهای قدیمی مترو به پایان رسیده و هر از گاهی یک قطار در مسیر خراب می‌شود.بهتر نیست این قطارها به طور کامل از رده خارج شوند تا مشکلات مترو کاهش پیدا کند؟

ترافیک _بلوار-تختی
پوراحمد از تهران:
با شروع سال تحصیلی جدید، ترافیک در میدان شهید مطهری واقع در بلوار تختی سنگین شده است. چند بار از شهرداری منطقه 14 تهران بابت ساخت پل هوایی درخواست شده بود ولی هیچ اهمیتی داده نشد.

# رمپ _ میرداماد
جمعی از شهروندان:
شهرداری منطقه 3 تهران با مسدود کردن مسیر کندروی بلوار میرداماد و نقش آن در ترافیک سنگین این مسیر، کماکان به درخواست‌های شهروندان واکنشی نشان نداده است.

# اونیفورم‌_‌دانش‌آموز
نوری از تهران:
برخی مدارس هر سال لباس فرم دانش‌آموزان را تغییر می‌دهند و با توجه به هزینه بالای پوشاک، امیدوارم با درک مدیران مدارس از شرایط موجود، تغییر لباس فرم کمتر در دستور کار قرار گیرد. والدین برای تهیه نوشت‌افزار نیز با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

# وانت‌بار _ زباله
کاظمی از تهران:
رعایت نشدن نظافت توسط وانت‌بارهای میوه فروش در شهر تهران و جا گذاشتن زباله‌های کنار خیابان و جوی آب، چهره شهر را مخدوش کرده است. امیدوارم شهرداری تهران با این افراد برخورد قانونی کند.

# تراکم _ مدرسه
طیبی از تهران:
تعداد زیاد دانش‌آموز در کلاس‌های مدارس دولتی، باعث افت کیفیت یادگیری و عدم تمرکز دبیران شده است. انتظار می‌رود وزارت آموزش وپرورش با ساخت و تجهیز مدارس جدید، مدارس دولتی را باکیفیت کند تا دیگر شهروندان به ناچار از مدارس غیردولتی استفاده نکنند.

# تخلف _ خودرو
یک شهروند:
اخیرا بعضی از شرکت‌های خودروسازی داخلی و خارجی اقدام به فروش خودرو با تسهیلات کرده‌اند، اما سود تسهیلات 21درصد است که با سود مصوب بانک مرکزی اختلاف دارد. چرا مسؤولان قضایی به این تخلفات رسیدگی نمی‌کنند؟

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها