کد خبر: ۱۲۳۰۰۲۷

# عابر -ترافیک
توکلی شهمیرزادی از تهران:
ترافیک سنگین در میدان پونک به علت تردد بالای عابران باعث اختلال در عبور و مرور خودروها شده است، از شهرداری محترم درخواست می‌شود فکری به حال این میدان کند.

# لباس- انحصار
شهروندی از اهواز:
همه مدارس شهر اهواز، دانش‌آموزان را برای تهیه لباس فرم مدرسه به یک خیاطی فرستادند که این موضوع باعث آماده نشدن لباس‌ها شده است. چرا باید فقط از یک خیاطی استفاده شود؟

# ابهام -سیب‌زمینی
کریمی از تهران:
سیب‌زمینی توسط کشاورز 3500‌تومان به فروش می‌رسد و در میوه‌فروشی 3000 تومان! این در حالی است که در اخبار شنیده می‌شود محصولات کشاورزان خریداری نمی‌شود و در حال فاسد شدن است.

# زباله-معاینه فنی
بلقار از تهران:
بیشتر خودروهای سنگین حمل زباله معاینه فنی ندارند که امیدوارم پلیس راهنمایی و رانندگی هرچه زودتر به این مساله ورود کند.

# شهرداری -آسفالت
توکلی از تهران:
خیابان جنت آباد مرکزی و همه خیابان‌های منتهی به 35‌متری شهید مخبری آسفالت بسیارنامناسبی دارند و پر از چاله و شکاف هستند. شهرداری منطقه 5 تهران
رسیدگی کند.

# ستایش -گریم
جمعی از شهروندان:
هدف کارگردان ستایش 3 از این‌که خانم نرگس محمدی را بدون گریم جلوی دوربین آورده چیست؟ متاسفانه مسؤولان این سریال ابتدایی‌ترین اصول فیلمسازی را رعایت نکرده‌اند و نظر مخاطبان برایشان اهمیتی ندارد.

# بخشودگی-جریمه
شکرایی از تهران:
با وجود اعلام چندباره دولت نسبت به بخشودگی جرایم دیرکرد بانک‌ها در صورت تسویه‌حساب، وقتی به بانک صادرات شعبه پل چوبی مراجعه کردم هیچ حرفی از این قانون زده نشد و مسؤولان بانک اعلام کردند باید همه مبلغ وام و جرایم دیرکرد آن را پرداخت کنم.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها