برنامه رادیویی «گ مثل گپ» با اجرای بهرام ابراهیمی -بازیگر -روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. به گزارش جام‌جم، زهره سربازی، تهیه‌کننده ضمن اعلام این مطلب افزود: گ مثل گپ عنوان برنامه‌ای رادیویی است که گفت‌وگوی صمیمی با اهالی سینما و موسیقی دارد و روزهای پنجشنبه و جمعه از رادیونمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۹۹۸۱

سربازی ادامه داد: این هفته پنجشنبه و جمعه گفت‌وگویی خواهیم داشت با حمیدرضا پگاه، بازیگر سینما و تلویزیون که مخاطبان، ایشان را با مجموعه تلویزیونی «با من بمان» و «آوای باران» و دیگر مجموعه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی به خاطر می‌آورند.
وی تأکید کرد: یکی از اتفاقات جالب در این قسمت از برنامه، آن است که اولین تجربه حمیدرضا پگاه با بهرام ابراهیمی در سریال ضلع ششم بوده و این هفته بعد از مدت‌ها این دو هنرمند در استودیوی رادیو نمایش مقابل یکدیگر می‌نشینند و گفت‌وگوی صمیمانه‌ای خواهند داشت.
سربازی در پایان گفت: قرار است در برنامه این هفته گ مثل گپ با توجه به حضور حمیدرضا پگاه در برنامه، دیالوگ‌ها و قسمت‌های خاطره‌انگیزی از فیلم‌های این هنرمند از رادیو نمایش پخش شود.
گ مثل گپ به تهیه‌کنندگی زهره سربازی، نویسندگی مریم توفیقی و لیلا صفری، اجرای بهرام ابراهیمی و هماهنگی اکرم خیرخواه، پنجشنبه و جمعه ساعت
۲۰ و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها