مدتی پیش از شروع پخش سریال، بازیگر نقش صابر در فصل یک و 2 این سریال که این روزها در کانادا به سر می‌برد با سینماروزان گفت‌وگو کرد و از تمایلش برای حضور در فصل 4 این مجموعه و حسرتش برای بازی در فصل 3 گفت.این درحالی است که به تازگی این نقش از سریال حذف شد.
کد خبر: ۱۲۲۹۸۳۷

فصل دیده شدن صابر
در فصل اول ستایش، صابر نقش چندان پررنگی نداشت و همسر او با نام انیس حسابی فتنه‌انگیزی می‌کرد. با ناتوان شدن انیس، پری سیما شخصیت تازه وارد فصل دوم، آدم بد قصه شد. او با سوءاستفاده از سادگی و عقده‌های صابر این شخصیت را علیه پدرش شوراند و در نهایت به تخت فردوس تکیه زد. روند قصه از فصل دوم به بعد به گونه‌ای شد که فصل سوم بدون شخصیت صابر غیرممکن به نظر می‌رسید. اما در میانه ساخت فصل 2 و 3، رامسین کبریتی، بازیگر این نقش به ترکیه مهاجرت کرد و سر از شبکه‌ای ماهواره‌ای درآورد. بعد از مدتی خبر آمد او با ابراز ندامت از این شبکه بیرون آمده و به کانادا رفته است. در همین حین تولید ستایش3 آغاز شد و تکلیف نقش صابر برای بسیاری نامشخص! برخی می‌گفتند بازیگری با نام یاسر حق‌شناس جای او آمده و قرار است از دور نشان داده شود. ولی سعید سلطانی،کارگردان پیش از پخش سریال به این سوال پاسخ نداد و به جام‌جم گفت که با توضیح این موضوع گره سریال لو خواهد رفت.
دیگر دیر شده است
نقش صابر به‌تازگی با ترفندی که در دل قصه گنجاده شده است،‌ حذف شد. او با نقشه‌ای که پری سیما و پدرش صفایی کشیدند به قتل رسید. پیش از سکانس قتل نیز شخصیت او در هاله‌ای از ابهام به نمایش در می‌آمد. بازیگری که به جای او در این فصل حاضر شده با گریم شباهت‌هایی به کبریتی پیدا کرده بود، اما فیزیک متفاوتی داشت؛ به همین خاطر مخاطبان غالبا او را در لانگ شات دیدند. با توجه به تغییر بازیگر نقش نازگل در این فصل به نظر می‌رسد، تغییر بازیگر صابر و ادامه نقش او یا نشان دادن بازیگر جدیدش تا همین جای قصه نیز ممکن باشد، زیرا منطقی که برای نشان ندادن او در این چند قسمت به کار گرفته شده بود، چندان کارساز نبود و مخاطب را مدام متوجه دلیل برون متنی عدم حضور این شخصیت می‌کرد یا او را متوجه می‌کرد به‌زودی قرار است با زمینه‌چینی افسردگی و پشیمانی صابر، این شخصیت برای توطئه صفایی خطرناک و در نتیجه به‌دست او و دخترش حذف شود. حال با نشان دادن حذف این شخصیت تا اینجای قصه، بعید به نظر می‌رسد رامسین کبریتی حتی در صورت بازگشت به ایران و ساخت فصل 4 بتواند صابر فردوس بشود.
اگر ستایش 3 زودتر ساخته می‌شد
البته کبریتی در گفت و گویی بیان کرده است:«راستش خیلی دلم می‌خواست در ایران بودم و در فصل سوم «ستایش» کار می‌کردم ... در مورد قصه سریال چیزی نمی‌دانم و خبر ندارم برای شخصیت‌های سریال چه اتفاقاتی می‌افتد.اگر فصل چهارم ساخته شود و من در ایران باشم - که قطعا هستم- حتما در سریال خواهم بود.
حتی اگر «صابر»ی هم در فصل چهارم وجود نداشته حتما در فصل چهارم خواهم بود ولو به قیمت این‌که شخصیت دیگری را بازی کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها