کد خبر: ۱۲۲۹۵۸۰

#مسکن - قیمت
انوریران:
افزایش سرسام‌آور قیمت‌ مسکن در یک سال اخیر و کاهش قدرت خرید مردم، تبعاتی مانند رکود و عقب افتادگی در حوزه ساخت مسکن را دارد و به نظر می‌رسد ساخت و ساز جدید و افزایش وام مسکن هیچ کمکی به مردم نمی‌کند و تنها راه‌حل، کاهش قیمت مسکن است.

#اعتیاد - گنبد
حسینی از گنبدکاووس:
معتادان و موادفروشان شهرستان گنبدکاووس به‌راحتی و بدون مزاحمت در خیابان‌ها اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کنند. محترم نیروی انتظامی رسیدگی کند.

#خودرو - اعتراض
بلقار از تهران:
با دستگیری مدیرعامل ایران‌خودرو آیا قیمت خودروها کاهش پیدا می‌کند؟ آیا کیفیت افزایش می‌یابد؟ یا این‌که برای کاهش اعتراضات مردم این دستگیری صورت گرفت؟

#سهام - عدالت
ملکی از زنجان:
چرا سود سهام عدالت بنده هنوز به حسابم واریز نشده است؟ دولت محترم پاسخگوی افرادی که سود سهامشان واریز نشده، باشد.

#شهر - گلبهار
یک شهروند:
شهر جدید گلبهار در 50 کیلومتری شهر مشهد با توجه به افزایش جمعیت، امکانات اولیه ندارد، امیدوارم مسؤولان محترم به این موضوع رسیدگی کنند.

#رادیو - سلامت
عالمیان از تهران:
از شبکه تلویزیونی سلامت و رادیو سلامت بابت پخش برنامه‌های سلامت خانواده و افزایش اطلاعات مردم، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

جوابیه

در پی درج پیامی در 12شهریور 1398 با عنوان «قبض-ابهام» سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی شرکت مخابرات منطقه تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در راستای نهادینه‌سازی فرآیند دولت الکترونیک، قبوض کاغذی تلفن ثابت مشترکین در استان تهران از اول مهرماه حذف شده و تمام مشترکین می‌توانند ضمن تماس با سامانه 2000، با مراجعه به وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir یا استفاده از کد #2020* ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها