بگوییم برایتان از دیروز. بچه‌ها اینقدر سوژه داشتند و حرف برای گفتن و نوشتن که حد نداشت. صابر محمدی و آذر مهاجر- همان پیپر ریپورتر خودمان و خودتان- می‌گفتند ما دو صفحه می‌خواهیم! حالا هی بگو ای بابا... مگر چند صفحه داریم که دو تایش را تقدیم شما کنیم.
کد خبر: ۱۲۲۸۵۸۱

از آن طرف علی رستگار در حال مذاکره برای جابه‌جایی آگهی و فرستادنش به صفحه سینمای جهان که کلی مطلب دارم و آگهی به کارم نمی‌آید، البته همان‌طور که خواهید دید موفق شد و آگهی را با یک شوت محکم فرستاد به صفحه بعدی که همان سینمای جهان باشد.
ساناز قنبری هم فکر حواشی صفحه 11 و نگارنده هم که دو روزی است به علت پرکاری دبیر گروه در صفحه 9، بیشتر در حد همین نگارنده مانده، فکر نوشتن دو تا ستون باحال برای صفحه، که البته از همین دو ستون هم یکی از گلرهای خفن به نام صابر محمدی از راه رسید و برایش یک مطلب خوب آورد. حالا ببینید چه خبر بوده دیروز!
خب از همین صفحه شروع کنیم امروز رفته ایم سراغ برخی حاشیه های آقای وزیر ارشاد یعنی جناب عباس خان صالحی را بر آن داشته تا به برخی تذکراتی بدهد. بله می دانیم آنقدر نمایندگان مجلس ایشان را احضار کرده و مورد تذکر قرار داده اند که احتمالا فکر
می کردید باز هم ماجرای از همین قرار است و صالحی رفته بابت کارهای دیگران تذکر بگیرد، اما این خبرها نیست... بخوانید و ببینید چه خبر است. ضمن اینکه سراغ انتشار تازه ترین کتاب یک نویسنده مبارز هم رفته ایم.
و اما برویم سراغ آنها که دو صفحه می‌خواستند و بالاخره به یک صفحه راضی شدند. در صفحه 10 به سه اتفاق مهم ماه سپتامبر پرداخته شده است. کشتار صبرا و شتیلا در لبنان، پیمان کمپ دیوید در مصر و کشتار فلسطینی‌ها در اردن که به سپتامبر سیاه هم معروف است. این سه واقعه مهم در کنار هم بررسی شده‌اند و می‌توانید نگاهی به هر سه رویداد در این مطلب داشته باشید.
در صفحه بعدی هم خبرهایی است که بخوانید احتمالا خوشحال خواهید شد. اعلام شد که فرهاد توحیدی در حال نگارش فیلمنامه «مست عشق» براساس زندگی مولانا و شمس است و حسن فتحی هم آن را در شهر قونیه خواهد ساخت.
علی رستگارمان رفت سراغ توحیدی و اطلاعات مفصلی از او گرفت درباره این‌که کار در چه مرحله است و در آن چه چیزهایی خواهیم دید. بروید صفحه 11 و زود بخوانیدش.
و اما صفحه 12 که همان اول کاری گفتیم آگهی نخواستن با آن چه کرده! آگهی بخشی از خبرهایی که زیاری برایتان انتخاب کرده بود را بلعید، اما این اتفاق هم چیزی از جذابیت صفحه‌ای که کیکاووس‌خان زیاری تدارک می‌بیند، کم نخواهد کرد. بفرمایید خودتان بخوانید تا ببینید نگارنده چقدر درست می‌گوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها