فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۴۰۸ کیلو حشیش در بازرسی از یک خودرو و دستگیری ۳ سوداگر مرگ که قصد انتقال این محموله را داشتند، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۸۲۳۸
کشف ۴۰۸ کیلو حشیش در پوشش مسافرت خانوادگی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار مهدی معصوم بیگی از کشف ۴۰۸ کیلو حشیش در بازرسی از یک سواری پژو پارس و دستگیری ۳ سوداگر مرگ که در پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال این محموله را داشتند، خبر داد و اظهار داشت: بعد از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان خور و بیابانک طرح مقطعی ایست و بازرسی را در محور‌های فرعی بیاضه - رباط و حاجی آباد - بیاضه اجرایی کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران حین اجرای طرح به یک سواری پژو پارس به رانندگی یک آقا و سرنشینی ۲ خانم مشکوک و آن را متوقف می‌کنند بیان داشت: راننده و سرنشینان خودرو با اعلام این موضوع که در حال مسافرت خانوادگی هستند قصد فریب دادن ماموران را داشتند که هوشیاری پلیس مانع از این کار شد و خودرو را بازرسی کردند.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: بحمدالله در بازرسی دقیق از این خودرو ۴۰۸ کیلو حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاساز شده بود کشف و قاچاقچیان ناکام ماندند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: محموله و خودروی قاچاقچیان توقیف و ۳ سوداگر مرگ نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها