فکرش را بکنید! تحریریه از یکشنبه هفته گذشته تعطیل بود تا دیروز! التفات دارید! بگذریم از این‌که بعضی از عناصر تحریریه از جمله همین محمدصادق‌خان علیزاده مخالف بودند و چوبش را هم حسابی خوردند ولی در هر روی، چرخ تقدیر را حساب آن شد که از یکشنبه تا امروز خبری از کاغذ اخبار فخیمه جام‌جم نباشد. اینها همه به کنار حالا تصور کنید این جماعت که از یکشنبه رفته‌اند پی زندگی خودشان، حالا باید بعد از پنج روز تعطیلی راهی محل کار شوند. این‌گونه بود که جمعه، دیروز برای اهالی ساختمان جام‌جم در بلوار میرداماد تهران تبدیل شد به شنبه‌ترین جمعه دنیا و باید با جرثقیل کشانده می‌‌شدند سر کار! البته از حق نگذریم همان‌هایی که با تعطیلی مخالف بودند جزو اولین نفراتی هم بودند که پشت میز و رایانه‌‍شان نشستند و مشغول شدند.
کد خبر: ۱۲۲۷۹۹۰

و اما بعد... در این یک هفته‌ای که نبودیم حسابی گرد و خاک بلند شد. بماند که بعضی از این سوژه‌ها ربطی به فرهنگی نداشتند اما پرِ یکی‌شان به پر صفحات فرهنگی هم خورد و طبعا شما هم انتظار ندارید که اتفاقی در عالم فرهنگ و هنر افتاده باشد که در صفحات فرهنگی جام‌جم چیزی راجع به آن نخوانید. همین هم باعث شد تا علیزاده که اتفاقا جزو اولین نفرات حاضر در تحریریه بود، برود سر وقت حواشی دو سه روز اخیر صبا کمالی و اهانتی که به امام حسین(ع) شد و خون خیلی‌ها را جوش آورد. علیزاده که برای نوشتن گزارش حسابی وقت گذشته و اینستاگرام و کانال تلگرامی خانم بازیگر را شخم زده به یافته‌های جالبی دست پیدا کرده؛ یافته‌هایی که احتمالا شما را کمک می‌کند تا در مورد ادعای خانم بازیگر و نمایشنامه‌ بودن یا نبودن مطلب مورد اشاره به درک دقیق‌تری برسید. این گزارش را همین کنار در همین صفحه بخوانید!
آذر مهاجر دیگر روزنامه‌نگار گروه هم رفته سراغ سوژه‌ جالبی که می‌تواند برای خیلی‌های دیگر هم ایده جالبی باشد. قضیه از این قرار است که منصوره مصطفی‌زاده از همکاران روزنامه‌نگار که مدتی است به حوزه کتاب و ادبیات کودک و نوجوان ورود کرده، ایده جالب پرده‌خوانی عاشورا را برای بچه‌ها کلید زده و خودش هم اجرای آن را به عهده گرفته. مهاجر هم که منتظر سوژه است کانّه قرقی سراغ این سوژه رفته و راجع به آن حرف زده. اگر شما هم به اندازه ما انگیزه پیدا کرده‌اید که ببینید مهاجر چه کرده، ورق بزنید و بروید صفحه 10. در صفحه 12 هم گزارشی داریم درباره بعضی از اهالی موسیقی و نگاهی که به محرم دارند و تاثیراتی که از این ماه گرفته‌اند و در کارهایشان دیده می‌‍شود. دوستان از اتاق فرمان اشاره می‌کنند که جا نداریم.
تا فردا!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها