ویژگی‌های یک مانتو و کاپشن خوب بهاره

فصل تعادل

بسیاری از خانم‌ها در فصل زمستان ترجیح می‌دهند پالتو را جایگزین مانتو کنند اما بهار که از راه می‌رسد باید پالتوها را جمع کرد و سراغ مانتو و کاپشن‌های بهاره رفت. مانتو یکی از اصلی‌ترین پوشش‌های بانوان ایرانی است و در فصل‌های مختلف و نسبت به سرما و گرمای هوا تغییر می‌کند. بهار هم که از راه می‌رسد، مانتوهای بهاره سر و کله‌شان پیدا می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۷۵۲۱

مدل مانتو
وقتی برای خرید مانتو می‌روید، اولین چیزی که بهتر است به آن توجه کنید مدل آن است. اگر لاغر هستید، سعی کنید مانتوهای تنگ خریداری نکنید، چرا که شما را لاغرتر نشان می‌دهد. اگر اندام چاقی هم دارید، از خرید مانتوهای چسبان و تنگ خودداری کنید. بهترین گزینه برای شما که پایین‌تنه چاق دارید، انتخاب مانتویی است که قسمت پایین آن گشاد باشد. اگر قد بلندی دارید هم می‌توانید مانتوی کوتاه و هم بلند بخرید اما اگر قد کوتاهی دارید، از خرید مانتوی کوتاه خودداری کنید؛ مانتوی کوتاه قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.
رنگ مانتو
رنگ مانتو جزو نخستین معیارهایی است که شما هنگام خرید باید به آن توجه کنید. زمستان به پایان رسیده و بهتر است از خرید رنگ‌های تیره خودداری کنید و بیشتر سراغ رنگ‌های شاد بروید، اما از طرفی بهار فصل هوای نامتعادل است؛ بنابراین برای این که تعادل را بین این دو فصل برقرار کنید، رنگ‌های خنثی مانند طوسی، قهوه‌ای و حتی نقره‌ای را هم می‌توانید در انتخابتان قرار دهید.
جنس مانتو
در این فصل بیشتر به‌دنبال پارچه‌های نخی و کتان باشید تا گردش هوا به‌خوبی در آن جریان یابد و بدن شما را خنک کند، اما حواستان باشد برخی از پارچه‌های نخی خیلی چروک می‌شوند و ممکن است حالت اولیه خود را زود از دست بدهند.
کاپشن بهاره بپوشید
بهار سرما و گرمای نسبتا متعادلی دارد و گاهی نمی‌توان بدون کاپشن از منزل بیرون آمد، اما سرمای آن به اندازه زمستان نبوده و نیازی به استفاده از کاپشن‌های ضخیم یا پالتوهای زمستانه نیست بنابراین توصیه می‌کنیم کاپشن بهاره یا یک بارانی تهیه کنید که در صورت لزوم بتوانید از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی‌هایی که در خرید کاپشن بهاره باید مدنظر قرار دهید، ضدآب بودن آن است باید مانع از رسیدن آب باران‌های بهاری به بدن شود. کاپشن‌های بهاری معمولا پوششی نایلونی دارند و براق هستند و به‌راحتی رطوبت را به لایه‌های زیرین لباس نمی‌رسانند. علاوه بر این، کاپشن‌ بهاره معمولا به‌خاطر نایلونی بودن، وزن کمی دارد و شما به‌راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید تا در مواقع بارندگی آن را بپوشید. بیشتر کاپشن‌های بهاری دارای کلاه هم هستند و موقع خرید به دنبال کاپشن‌هایی باشید که کلاه داشته باشند تا در موقع بارندگی سرتان را از باران حفظ کنید. رنگ کاپشن‌های بهاره هم مانند دیگر پوشش‌های این فصل بهتر است متفاوت با زمستان بوده و رنگ‌های شادی را داشته باشد تا دلمردگی را از بین ببرد.

پروانه غفاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها