زهرا نعمتی: تلاش می‌کنم هم در المپیک مدال بگیرم هم در پارالمپیک

می‌خواهم تاریخ‌ساز باشم

زهرا نعمتی و یک‌بار دیگر سودای المپیک و پارالمپیک. هر آنچه که در المپیک و پارالمپیک قبلی اتفاق افتاد را فراموش کنید. حتی ماجرای حاشیه‌ای در بازی‌های آسیایی که نعمتی به دلیل اشتباه آقایان مسؤول نتوانست به مسابقه برسد. مهم سال آینده و انگیزه‌ای است که نعمتی برای حضور در این رقابت‌ها دارد. خودش که می‌گوید می‌خواهد تمام تلاشش را بکند تا در هر دوی این مسابقات به مدال برسد.
کد خبر: ۱۲۲۷۲۳۷

این روزها شرایط چطور است؟
آنچه که در پیش‌رو داریم مسابقه انتخابی المپیک در آبان ماه است؛ مسابقه‌ای که انتخابی المپیک هم هست. دارم تمریناتم را به‌شدت و با‌قدرت انجام می‌دهم تا بتوانم در این رقابت‌ها سهمیه المپیک را کسب کنم. نه فقط من، بلکه آرزویم این است که بقیه دوستانم هم در این مسابقات سهمیه بگیرند.
سال آینده هم قرار است مثل برزیل هم در المپیک و هم در پارالمپیک شرکت کنید؟
هر دوی این رقابت‌ها برای من ارزشمند است. هنوز سهمیه المپیک را نگرفته‌ام، اما خیلی به آن امیدوارم. خودم که خیلی دوست دارم یک‌بار دیگر این اتفاق تاریخی را رقم بزنم. افتخاری که برای کشور عزیزم ایران است؛ ضمن این‌که تکرار مدال‌های قبلی‌ام در پارالمپیک هم می‌تواند یک رکوردشکنی و یک تاریخ‌سازی باشد. من تلاشم را می‌کنم تا ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد.
این سؤال را خیلی‌ها از شما دارند. البته بیشتر منتقدان. آنها می‌گویند که اگر نعمتی تمرکز خودش را روی پارالمپیک بگذارد، می‌تواند بیشتر موفق باشد. نظر خودتان چیست؟
من نمی‌دانم این نظر را کدام کارشناسی داده است، ولی خب قطعا اولویت این است که من توانایی خودم را دارم می‌بینم و رکوردهایم را به ثبت می‌رسانم و از ادوار گذشته و در مسابقات گذشته رکوردهای خیلی خوبی زده‌ام و قطعا همه تلاشم را برای موفقیت در هر دوی آنها خواهم کرد.

مازیار فیروزی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها