شاخ پسر اتومبیلران شکست

با خودروی خود در شهر می‌چرخید و مزاحم زنان می‌شد و از صحنه آزار زنان فیلم می‌گرفت و در اینستاگرام منتشر می‌کرد. هر روز بر تعداد دنبال‌کننده‌های صفحه‌اش افزوده می‌شد و به خودش لقب شاخ مجازی داده بود. اما خیلی زود سردی دستبند پلیس را بر دستش حس کرد و خودرویش هم در محل جرایمش توقیف شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۸۷۵

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده پس از ارسال گزارش‌های مردمی به پلیس امنیت بیرجند آغاز شد و ماموران در تحقیقات خود دریافتند، پسر جوانی با خودروی پژو پارس خود مزاحم عابران به‌خصوص زنان می‌شود و از صحنه مزاحمت‌های خود فیلم می‌گیرد و در اینستاگرام منتشر می‌کند. متهم همچنین با انجام حرکات نمایشی با خودرو از جمله لایی‌کشی، عبور با دوچرخ از روی جداول، تیک‌آف و دستی کشیدن و... باعث وحشت اهالی شده بود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در این باره گفت: متهم که به صورت حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کرد، دسترسی به صفحات خود در فضای مجازی را محدود کرده بود ولی با اقدامات فنی و سایبری، شناسایی و در شهرستان بیرجند دستگیر شد.
سرهنگ حیدری افزود: با دستور قضایی خودرو توقیف و با نصب بنرنوشته به مدت سه روز در محل ارتکاب تخلفات در «میدان مادر» خیابان معلم شهرستان بیرجند توقیف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها