پاسخ تند مدیرعامل مس سونگون به شمسایی:

آقای گل فقط علی دایی است!

حامد نجفی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان عملکرد این تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا و مسابقات بین قاره‌ای را قابل دفاع دانست و پاسخ وحید شمسایی مهاجم پیشین تیم ملی را هم داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۷۹۸

نجفی گفت: در طول مسابقات قهرمانی آسیا عملکردی خوب داشتیم؛ اما متاسفانه در فینال شکست خوردیم. اگر برای دومین‌بار قهرمان می‌شدیم رکوردی جدید را خلق می‌کردیم که متاسفانه این گونه نشد. در مسابقات بین قاره‌ای هم دو شکست خوردیم؛ البته ما تنها تیم ایرانی ناکام در این مسابقات نبوده‌ایم و دیگر تیم‌های ایرانی هم چنین عملکردی داشتند. آنجا بچه‌ها خسته بودند و به‌خصوص در بازی دوم نتوانستیم عملکرد مطلوب داشته باشیم.
نجفی سپس به حرف‌های منتقدان پرداخت: آقایانی که درباره تیم ما نظر می‌دهند رزومه خودشان را بیاورند تا ببینیم چه کار کردند. آقای شمسایی! شما یک‌بار تیمت قهرمان آسیا شده و یک‌بار هم حذف شده‌ای. این رزومه شماست. شما وقتی داخل گود بودی هیچ کاری نتوانستی انجام بدهی. وحید شمسایی مملکت را به هم ریخته که آقای‌گلی جهان را پس بگیرد. کدام آقای گلی؟ کسی در ایران نمی‌تواند به او حرف بزند، اما من می‌زنم. خواهش می‌کنم از آقای تارقلی‌زاده در AFC بپرسید که چنین آماری وجود دارد یا نه. شمسایی می‌گوید من آقای گلی جهان را برمی‌گردانم، کدام آقای گلی؟ آقای گل جهان فقط علی دایی است. اگر رونالدو رکورد دایی را بزند، ما باید بگوییم دایی دوباره برگرد و گل بزن؟ اگر من جواب اینها را نمی‌دهم به خاطر شخصیتم است. آقای خوراکچی هم در مورد مس حرف زده، آقای خوراکچی! سوابق‌کاری شما چیست؟ هر تیمی را که گرفته‌اید به لیگ یک سقوط کرده و منحل شده است. تام ایران‌خودرو، گسترش فولاد، پارسیان شهر قدس همه منحل شده‌اند. خواهش می‌کنم سوابق‌کاری‌تان را بیاورید، بعد صحبت کنیم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها