فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارقان ۶۶ هزار دلاری منزل فوتسالیست لژیونر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۷۴۱
سارقان ۶۶ هزار دلاری منزل فوتسالیست معروف دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ،سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: با طرح شکایت برادر بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشور و عضو تیم باشگاهی فوتسال یکی از کشور‌های شرق آسیا در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر سرقت ۶۶ هزار و ۵۰۰ دلار از منزل وی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قم قرار گرفت.

وی افزود: شاکی اذعان داشت، برای حضور در منزلی فصلی، به همراه اعضای خانواده و دوستان خانوادگی منزل خود در قم را ترک و پس از بازگشت از مسافرت، متوجه سرقت پول متعلق به برادرش می‌شود این درحالی است که در منزل مذکور هیچ گونه بهم ریختگی و یا تخریب قفل صورت نگرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این که یکی از اعضای فامیل به عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از وی خواسته شد تا برای ارائه توضیحات در مدت تعیین شده خود را به پلیس آگاهی استان معرفی کند.

سردار آقاخانی اضافه کرد: در ادامه با حضور نامبرده و در پی اظهارات ضد و نقیض وی، برابر هماهنگی‌های قضائی منزلش مورد بازرسی قرار گرفت و ۲ هزار و ۵۰۰ دلار مسروقه کشف شد.

وی گفت: نامبرده دائماً اظهار بی اطلاعی از سرقت می‌کرد بنابراین موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا این که ردپای مدیر باشگاه بدنسازی شاکی و همسرش به پرونده سرقت باز شد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با دستگیری افراد مذکور مشخص شد هر ۲ از سارقان سابقه دار هستند متهمان ابتدا قصد کتمان حقیقت داشته، اما با توجه به شواهد موجود سرانجام لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند از سال‌های گذشته به عنوان مدیر باشگاه بدنسازی شاکی فعالیت و طی این مدت از وضعیت مالی خوب اعضای خانواده و نگهداری دلار در منزل وی اطلاع داشته است.

سردار آقاخانی درخصوص نحوه سرقت افراد مذکور بیان داشت: متهم اصلی کلید منزل شاکی را از داخل خودرو وی خارج و در فرصتی مناسب کلید یدک تهیه و پس از اطلاع از خالی بودن منزل موصوف، نسبت به سرقت اقدام و برای گمراه کردن مأموران مقادیری از دلار‌ها را در پشت کولر فامیل شاکی مخفی کرده و مقادیری نیز به حساب همسرش واریز می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که کلیه وجوه مسروقه کشف و تحویل مال باخته شده، گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها