کد خبر: ۱۲۲۶۴۰۳


# تعرفه - تولید
نوری از گیلان:
تعرفه‌های واحدهای تولیدی در استان گیلان به نهایت خود رسیده و شهروندی که بخواهد کاری را شروع کند علاوه بر قوانین سخت و دست‌وپاگیر فقط با چند گزینه محدود برای کارآفرینی مثلا پرورش کبک روبه‌رو می‌شود.

# معلولان - مدرسه
توکلی‌شهمیرزادی از کرج:
رسیدگی به تنها مدرسه معلولان دخترانه نظرآباد کرج بسیار ضعیف است و این مدرسه از سوی سازمان بهزیستی هیچ حمایتی نمی‌شود. چرا؟

#خام‌-فروشی - سنگ
جمعی از شهروندان:
خام فروشی در کشور کماکان ادامه دارد و مستند پخش شده از تلویزیون راجع به صادرات سنگ خام به چین عمق فاجعه و حراج کردن ثروت کشور را نشان می‌دهد، این درحالی است که ظرفیت تولید انواع سنگ در کشور بسیار بالاست.

# تخلف - خودرو-ساز
رهنما از ساری:
امیدوارم قوه‌قضاییه که به تخلفات خودروسازان با دستگیری یکی از مدیران عامل ورود کرد، فقط به دستگیری عوامل فساد اکتفا نکند و تا ساماندهی صنعت خودرو، از این ماموریت مهم کوتاه نیاید.

# ازدواج - صوری
عسکری از زنجان:
ازدواج‌های صوری برای دریافت وام، روادید کشورهای خارجی و... در بین جوانان زیاد شده و امیدوارم دولت محترم با تدابیر ویژه جلوی این اقدام ناپسند را بگیرد.

# پیامک - هزینه
صابری از تهران:
با وجود لغو کردن پیام‌های تبلیغاتی کماکان در قبض تلفن همراه بنده مبلغی درج می‌شود. چرا باید مردم هزینه پیام‌‌های تبلیغاتی را که به اجبار برای شهروندان ارسال می‌شود، پرداخت کنند؟

جوابیه

در پی درج پیامی در 20 مرداد 1398 با عنوان «نظارت بر طرح تفکیک در اتوبوس» مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: توجه به حریم و حقوق شهروندی، وظیفه هر فردی در زمینه مسؤولیت اجتماعی است که اتوبوسرانان گرامی نیز ملزم به رعایت و توجه به آن هستند.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها