تصویر پس‌زمینه تلفن‌همراه خود را بر اساس یک گالری عکس تنظیم کنیم

تصاویر به خط!

یکی از نکاتی که تلفن‌همراه هر فرد را نسبت به دستگاه‌های دیگر متفاوت می‌کند، استفاده از تصویر پس‌زمینه اختصاصی است. ممکن است شما تصویر از طبیعت، عزیزانتان یا هر مورد دیگری را برای پس‌زمینه تلفن‌همراه خود انتخاب کنید، ولی شاید دوست داشته باشید مانند رایانه‌های خانگی بتوانید چند تصویر را به‌عنوان پس‌زمینه تلفن‌همراه هوشمند خود انتخاب کنید. در این شماره سراغ آموزش روشی بسیار ساده رفته‌ایم که به شما اجازه خواهد داد تصاویر مختلفی را روی تلفن‌همراه هوشمند خود به‌عنوان مجموعه‌ای از تصاویر پس‌زمینه فعال کنید.
کد خبر: ۱۲۲۶۳۰۵

نخستین کاری که باید انجام دهید، دانلود کردن نرم‌افزاری کم‌حجم به نام Wallpaper Changer است. این برنامه در بازار نرم‌افزاری شرکت گوگل برای اندروید یعنی پلی استور به‌صورت رایگان قابل دانلود است، ولی در صورت علاقه می‌توانید دیگر گزینه‌های موجود برای تغییر دینامیک تصویر پس‌زمینه دستگاه خود را نیز امتحان کنید.
پس از نصب نرم‌افزار روی تلفن‌همراه اندرویدی خود، آن را باز کنید. همان ابتدا چند گزینه در مقابل شما قرار دارند که به کمک آنها می‌توانید مواردی مانند مدت زمان تغییر عکس، تغییر عکس با هر‌بار قفل کردن نمایشگر و باز کردن دوباره آن و... را انتخاب کنید.
در ادامه باید آلبوم عکس مد نظر خود را انتخاب کنید. البته می‌توانید به جای انتخاب یک آلبوم عکس کامل سراغ انتخاب چند عکس مختلف از پوشه‌های متفاوت بروید و آنها را تک‌تک به فهرست خود اضافه کنید تا در نهایت، نرم‌افزار سراغ اجرای همه آنها برود.
به این ترتیب تصاویر انتخاب شده به‌صورت مداوم و با زمان‌بندی تعیین شده توسط خود شما روی دستگاه‌تان تغییر خواهند کرد. وقتی تصاویر انتخاب شده روی تلفن‌همراه شما به‌صورت منظم تغییر می‌کنند، هر بار نگاه کردن به نمایشگر تلفن‌همراه می‌تواند تجربه‌ای تازه و جذاب را برای شما یا هر فرد دیگری که آن را می‌بیند به ارمغان بیاورد که چنین چیزی در دنیایی که تلفن‌های همراه هوشمند آن تقریبا شبیه به هم هستند، یک مزیت بزرگ است.
نکته: به یاد داشته باشید تصویر پس‌زمینه شما تفاوت زیادی با Screen saver دارد و برای فعال کردن Screen saver به انجام فعالیت‌های دیگری نیاز خواهید داشت.
برای نمایش تصاویر انتخاب شده به‌صورت مداوم و با زمان‌بندی تعیین شده باید این مراحل را دنبال کنید:
1. ابتدا وارد بخش تنظیمات تلفن‌همراه اندرویدی خود شوید.
2. گزینه Display را انتخاب کنید.
3. در صفحه باز شده دنبال گزینه Screen Saver بروید. این گزینه به‌واسطه یک دکمه کشویی در مقابل آن قابل فعال‌سازی یا خاموش کردن است. برای استفاده از آن، دکمه را به وضعیت فعال در بیاورید.
4. در وضعیت فعال، نام Screen saver فعلی شما در زیر این بخش نمایش داده خواهد شد که با کلیک کردن روی آن می‌توانید فهرستی از Screen saverهای موجود در دستگاه خود را مشاهده و گزینه مد نظر خود را از میان آنها انتخاب کنید.
همچنین به یاد داشته باشید مواردی مانند مدت زمان بیکار بودن دستگاه برای فعال شدن Screen saver نیز توسط شما قابل تنظیم است، ولی اگر باتری دستگاه شما چندان نیرومند نیست، بدانید چنین کاری موجب کاهش بیشتر دوام شارژ شما خواهد شد و بهتر است Screen saver را در وضعیت خاموش نگاه دارید.

احمد محمدحسینی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها