سرمربی تیم شهرخودرو می‌گوید نباید انتظارات را بالا برد

باید بیشتر گل بزنیم

شهرخودرو در دومین بازی خود نیز به برد رسید و این بار شاهین شهرداری بوشهر را در خانه از پیش رو برداشت. آنها حالا 6 امتیازی هستند و امیدوارند تا در طول فصل بتوانند عملکرد بهتری به نمایش گذاشته و باز هم پیشرفت کنند.
کد خبر: ۱۲۲۶۱۶۵

یحیی گل محمدی سکاندار این کشتی است؛ سرمربی جوانی که تجربیات فراوانی دارد و مالک باشگاه شهرخودرو در ابتدای فصل، او را از دهان شیر بیرون کشید وگرنه گل محمدی با یک امضا سرمربی پرسپولیس می‌شد.
گل‌محمدی درخصوص دو پیروزی تیمش برابر شاهین بوشهر به خبرنگار ما گفت: «کنترل بازی موضوعی است که روی آن حساسیت زیادی دارم و خوشحالم بازیکنانم به بهترین شکل ممکن برنامه‌های خود برای کنترل بر بازی را پیاده کردند. ما یک بخشی از کار هستیم و کار اصلی را بازیکنان داخل زمین انجام می‌دهند. گل اول را زدیم اما روی یک اتفاق گل خوردیم. در ادامه تلاش بیشتری داشتیم و به گل دوم رسیدیم. البته بازی مقابل تیمی مثل شاهین سخت است و باید به سرعت به گل برسیم و واکنش‌های خوبی داشته باشیم. بابت این برد به همه هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم.»
او اضافه کرد: «طرفداران شهرخودرو به خوبی ورزشگاه را پر کردند و با تشویق‌هایی که داشتند به ما انرژی دادند. ما هفته قبل پیکان را شکست دادیم و در این هفته هم از سد شاهین عبور کردیم اما باید کارمان را با همین قدرت پیش ببریم چون هواداران می‌خواهند تیم شهرشان همیشه پیروز و مدعی باشد. البته دوست ندارم انتظارات را به صورت غیرمنطقی از تیمم زیاد کنم، ولی برای هر بازی با برنامه به میدان می‌رویم و به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. البته فکر می‌کنم در برخی بازی‌ها که کار پیچیده می‌شود، نیاز داریم که بیش از اینها گل بزنیم و مراقب دروازه‌مان باشیم.» گل محمدی در نهایت گفت: «چند روز تمرینات‌مان تعطیل است و بازیکنان به استراحت مشغول می‌شوند. پس از آن دوباره کار را از سر می‌گیریم.
بازی هفته سوم ما 21 یا 22 شهریور و در تبریز خواهد بود که باید خود را برای تقابل با ماشین‌سازی در تبریز آماده کنیم. در این دو هفته، ماشین‌سازی نشان داد تیم خوبی است و ما هم می‌خواهیم به روند خوبی که داریم ادامه بدهیم. امیدوارم که در ادامه فصل نیز یکی از تیم‌های خوب لیگ باشیم و خودمان را ثابت کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها