در حالی که هنوز «ژوکر» روی پرده سینماها نرفته است، سازندگانش خبر از تولید قسمت دوم آن می‌دهند. نقدهای مثبت منتقدان آنچنان سازندگان این اکشن دلهره‌آور را به وجد آورده، که به‌زودی کلید فیلمبرداری دومین قسمت آن زده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۵۹۲۹

تاد فیلیپس، کارگردان فیلم با اعلام این خبر گفت خوشحال است که دوباره با یواکین فونیکس همکاری می‌کند. او همچنین گفت کار نگارش فیلمنامه قسمت تازه را آغاز کرده است.
با وجود این، معلوم نیست کمپانی برادران وارنر چه زمانی کلید فیلمبرداری دومین قسمت ژوکر را خواهد زد. فونیکس از این که یک بار دیگر نقش ضد‌قهرمان شوخ و شنگ داستان مصور بتمن را بازی می‌کند، ابراز خشنودی کرده است. بازی او در ژوکر بسیار مورد توجه قرار گرفته و عقیده عمومی این است که در فصل اسکاری پیش رو، نامزد اصلی دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال خواهد شد.
در داستان فیلم، فونیکس در قالب شخصیت آرتور فلک ظاهر می‌شود. او یک کمدین نمایش‌های تک‌نفره است که در کارش با موفقیت روبه‌رو نشده و تماشاگری ندارد. سیر اوضاع، فلک را به سمت و سویی غیرمتعارف می‌کشاند و او به‌زودی به جنایتکاری نیمه روانی تبدیل می‌شود. این تغییر چهره دادن به فلک کمک می‌کند تا بتواند در گوتام سیتی آشوب و بی‌نظمی زیادی راه بیندازد.آشوب و بی نظمی ژوکر ماجراهای بعدی داستان را شکل می دهد./ توتال فیلم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها