تیم والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف کوبا می‌رود

روز سرنوشت نوجوانان

کمتر کسی باور می‌کرد تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که باید از عنوان قهرمانی دوره قبل (2017 در ریفای بحرین) دفاع می‌کرد، در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان، تیم سوم گروه B شود؛ اما این اتفاق افتاد تا تیم ملی نوجوانان ایران امشب در تونس بازی مرگ و زندگی خود را برگزار کند.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۶۴

رقابت‌های مرحله حذفی امروز و امشب در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران به عنوان یکی از سرشناس‌ترین تیم‌های این رقابت‌ها، باید به عنوان تیم سوم در برابر کوبا -تیم دوم گروه A-بازی کند.
شاگردان محمد وکیلی در رقابت‌های 2019 نوجوانان جهان در گروه B با تیم‌های ایتالیا، جمهوری چک، بلغارستان و کلمبیا رقابت داشتند که در عین ناباوری دو بازی از چهار بازی گروهی خود را باختند. تیم ایران بازی اول خود مقابل بلغارستان را با نتیجه 3 بر یک به سود خود تمام کرد؛ اما در میان شگفتی اهالی والیبال بازی دوم مقابل جمهوری چک با برتری 3 بر صفر حریف تمام شد. بازی سوم مقابل کلمبیا با پیروزی 3 بر یک ایران تمام شد و بازی آخر هم با برتری 3‌بر یک ایتالیا به پایان رسید. به این ترتیب ایران در گروه B پایین‌تر از ایتالیا و جمهوری چک قرار گرفت تا به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. بر خلاف ایران که نتایجی غیر قابل باور گرفت، تیم‌های برزیل و روسیه همان‌طور بازی کردند که از آنها انتظار می‌رفت. با این شرایط، بازی امشب تیم نوجوانان ایران در مرحله حذفی، بازی مرگ و زندگی است و امیدواریم تیم ما همان نمایشی را ارائه کند که از آن توقع داریم.
برنامه بازی‌های امروز : ایتالیا -چین تایپه / ژاپن-کره‌جنوبی (13:30)-جمهوری چک-بلاروس / مصر-نیجریه (16:30)، روسیه-آلمان /کوبا-ایران (19:30)- آمریکا-آرژانتین-/ برزیل-بلغارستان (22:30)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها