نشست خبری سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 برگزار شد

سجادی: پیش‌بینی تعداد سهمیه را داریم

سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 گفت: پیش‌بینی احتمالی در مورد تعداد سهمیه کاروان داریم، اما اعلام نمی‌کنیم و تا اواخر سال که ارقام مشخص‌تر شد، آن را اعلام خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۶۲

نصرا... سجادی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، افزود: یکی از بحث‌هایی که در جلسه سرپرست‌ها مطرح شد، این بود که کمیته برگزاری از ما می‌خواست پیش بینی داشته باشیم و حتی فرمی به ما داده اند که پیشی‌بینی احتمالی تعداد سهمیه خود را ارائه دهیم. ما در داخل هم چنین پیش‌بینی‌ای را داریم، اما نمی‌گوییم چون نمی‌خواهیم فرصت‌ها از ورزشکاران گرفته شود و هنوز به طور کامل روشن نیست. اواخر سال که اعداد و ارقام مشخص می‌شود، فکر می‌کنم بهتر باشد اعلام کنیم و عجله نکنید.
وی در پاسخ به این سوال که کسب فقط سه‌سهمیه در فاصله کمتر از یک سال تا آغاز بازی‌های المپیک نگران‌کننده نیست، گفت: ما نگران نیستیم چون تا پایان خرداد مسابقه انتخابی داریم.
از طرفی روش کسب سهمیه المپیک هم تغییر کرده است. همچنین تعدادی از رشته‌ها هنوز مسابقات کسب سهمیه المپیک شان آغاز نشده است.
سجادی درباره پیش‌بینی در مورد تعدادسهمیه و مدال بانوان گفت: در تمام جلسات با فدراسیون‌ها رئیس، دبیر یا نایب رئیس و سرمربیان تیم‌های مردان و بانوان می‌آیند. ما دنبال این هستیم سهمیه بانوان بیشتر شود اما در برخی رشته‌ها شرایط کسب سهمیه خیلی سخت است.
بازی‌های المپیک 2020 توکیو از 2 تا 18 مرداد 99 در 33رشته برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها