کد خبر: ۱۲۲۴۸۸۹

NOMO - point and shoot

عکاسی با دوربین‌های زیرخاکی

نگاهی به آلبوم‌های چاپی قدیمی بیندازید؛ قبول کنید عکس‌های قدیمی رنگ و‌رو‌رفته با کیفیت کم و بی‌جان، حال و هوایی دارند که در عکس‌های جدید و دوربین‌های باکیفیت به هیچ وجه پیدا نمی‌شود. تجربه کار با دوربین‌های آنالوگ و غیردیجیتال آن زمان با فیلم‌های نگاتیویشان چندان راحت نیست، از سوی دیگر شما نمی‌توانید به‌راحتی یک‌دوربین آنالوگ با فیلم‌های نگاتیوی پیدا کنید. اما با نصب یک اپ ساده به نام NOMO می‌توانید لذت عکاسی با دوربین‌های قدیمی را تجربه کرده و حتی عکس‌هایی با همان حال و هوا ثبت کنید.
درواقع NOMO یک شبیه‌ساز دوربین‌های قدیمی است که خیلی راحت می‌توانید از بین دوربین‌های قدیمی خاطره‌انگیز یکی را انتخاب کرده و با آنها عکاسی کنید. رنگ و کیفیت عکس‌های شما هم با توجه به دوربینی که انتخاب می‌کنید، تغییر خواهد کرد. حتی محیط نرم‌افزار هم دقیقا شبیه همان دوربین‌های قدیمی است تا دیگر هیچ کم و کسری وجود نداشته باشد. جالب این‌که اگر دوربین مورد علاقه شما از مدل‌های چاپ در لحظه باشد، باید برای ظاهر شدن عکس خود گوشی را تکان دهید. در حالت عادی سه‌مدل دوربین قدیمی در دسترس قرار دارد، اما اگر مدل دیگری دوست دارید باید دست به‌جیب شوید و آنها را بخرید.

Third Eye

مراقب گوشی شما
گوشی هوشمند ما به یک گاو صندوق همراه تبدیل شده است، به‌طوری که مهم‌ترین اطلاعات و حتی با ارزش‌ترین‌های آنها را هم در گوشی خود نگه می‌داریم. در چنین شرایطی قطعا دوست نداریم کسی به این جعبه پرارزش و مهم دست بزند، اما انگار کنجکاوی در مورد گوشی‌های هوشمند انکار ناپذیر است و بیشتر افرادی که به گوشی شما دسترسی پیدا می‌کنند، بدشان نمی‌آید رمز گوشی شما را امتحان کنند یا نگاهی به نوتیفیکیشن‌های گوشی شما بیندازند. اگر شما هم با چنین مشکلی روبه‌رو هستید، می‌توانید با یک نرم‌افزار ساده مچ این افراد را بگیرید. نرم‌افزار Third Eye مراقب گوشی شماست و هر کسی که بخواهد به آن دست بزند یا رمز آن را باز کند، تصویرش توسط این اپ ثبت می‌شود. شما می‌توانید حتی اگر کسی به صفحه‌نمایش گوشی زیاد خیره شد نیز متوجه شوید.

تاک

حرف بزن، یاد بگیر
در این شماره کلیک سراغ یک ابزار خوب برای یادگیری زبان رفته‌ایم. ابزاری که نه به دنبال یاد دادن معنی کلمات زیاد است و نه می‌خواهد ذهن شما را با گرامرهای سخت پر‌کند، بلکه برنامه ایرانی «تاک» با تمرکز روی مکالمه سعی می‌کند به یادگیری زبان شما کمک کند. در این برنامه شما می‌توانید از مقدماتی تا پیشرفته زبان را یاد بگیرید و قدم به قدم با آن جلو بروید.
علاوه بر این حتما بارها شنیده‌اید می‌گویند زبان انگلیسی بسیار فرّار است و خیلی زود از ذهن آدم می‌رود. تاک قابلیتی دارد که به کاربر کمک می‌کند با مرورهای روزانه و تمرین مکالمه‌های مختلف با برنامه، اجازه ندهد زبان به همین راحتی از ذهن کاربر خارج شود. همچنین تاک یک سرویس امتیازدهی هم برای کاربرانش تعریف کرده تا کاربران بتوانند با یکدیگر رقابت کنند.

شیرآباد

گاوداری در تلفن‌همراه
تا به حال به گرداندن یک گاوداری فکر کرده‌اید؟ به نظرتان چنین کاری می‌تواند سرگرم‌کننده باشد؟ کاری مثل سر وکله زدن با ده‌ها گاو؟ بازی ایرانی «شیرآباد» به شما نشان می‌دهد مدیریت یک گاوداری نه تنها کار جذابی است، بلکه می‌تواند به عنوان یک‌بازی در گوشی شما جا خوش کند.
این بازی شبیه بازی‌های مزرعه‌داری است که قبلا تجربه کرده‌اید. یعنی می‌توانید کارتان را با یک گاو شروع کنید، دستگاه‌های پیش پا افتاده و ساده تهیه کنید و گاوداری خود را راه بیندازید. کمی که جلو بروید، می‌توانید با پول‌های به دست آورده، حیوانات جدید به دست بیاورید و کسب و کارتان را رونق بخشید. هرچه بیشتر بازی را ادامه دهید و گاوداری را قوی‌تر کنید، بازی هم پیچیده‌تر می‌شود و این سرعت‌عمل شماست که می‌تواند باعث بالا رفتن امتیازتان شود.

Mini golf magic

گلف جادویی
می‌خواهیم شما را با عجیب‌ترین بازی گلف جهان آشنا کنیم؛ بازی خوش‌ساخت و باکیفیت Mini golf magic که شما را به یک چالش تمام عیار دعوت می‌کند. شما در این بازی با همان قوانین همیشگی گلف سر و کار دارید، یعنی باید توپ را به حفره برسانید، اما ماجرا وقتی تغییر می‌کند که برای رساندن توپ به حفره باید با معماهای فیزیکی جذابی دست و پنجه نرم کنید.
محیط بازی به‌شدت شبیه بازی مانیومنت‌ولی (دره یادبود) است، یعنی باید ابعاد را در نظر بگیرید و قوانین فیزیکی را به چالش بکشید. بازی به‌صورت مرحله‌‌ای طراحی شده و این هوش شماست که به شما کمک می‌کند مرحله به مرحله جلو بروید و بازی را پیش ببرید. همچنین در این بازی بخش آنلاین هم طراحی شده که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با دیگر کاربران هم رقابت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها