کد خبر: ۱۲۲۴۸۰۷

# نان _ گران
ارجمند از تهران:
اگر نان گران شده است، چرا دولت به طور رسمی اعلام نمی‌کند؟ گرانی و کم‌فروشی نانوایان در سکوت دولت همچنان ادامه دارد.

# مرغ _ آبکی
گودرزی از بروجرد:
نه‌تنها مرغ گران شد، بلکه دیگر مرغ را با آب داخل آن به فروش می‌رسانند تا وزن آن افزایش پیدا کند.

# فساد _ برکناری
جمعی از شهروندان:
بعد از افشاسازی رئیس صندوق بازنشستگی که به مذاق خیلی از مسؤولان خوش نیامد، خیلی زود وی از کار برکنار شد. این موضوع نشان می‌دهد عناصر فساد به راحتی همچنان چوب لای چرخ مدیران دلسوز می‌گذارند.

# ترافیک _ پیروزی
نوروزی از تهران:
ترافیک بسیار سنگین در انتهای خیابان پیروزی محدوده بلوار ابوذر به علت پارک ممنوع خودروها و دوربرگردان غیرکارشناسی باعث کلافگی شهروندان شده است. لطفا رسیدگی شود.

# دوربرگردان _ خطر
ویسی از تهران:
بعضی از ساکنان شهرک شهید بهشتی در محدوده افسریه، برای ورود به شهرک از سمت ورودی جدید، خیابان شهید رحیمی را خلاف جهت حرکت می‌کنند که بسیار خطرناک است. از شهرداری محترم درخواست می‌شود دوربرگردان انتهای خیابان رحیمی شمالی را جدول‌کشی و ایمن کند تا مانع بروز تخلف از سوی رانندگان شود.

# برنج _ وعده
خانی از کرج:
با برداشت فصل برنج و وعده دولت راجع به کاهش قیمت آن، ولی هیچ کاهش قیمتی دیده نمی‌شود و برنج همچنان با قیمتی گزاف به فروش می‌رسد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 14 مرداد 1398 با عنوان «پله ـ مترو» مشاور مدیرعامل و مدیرارتباطات وامور بین‌الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: با توجه به عمق زیاد ایستگاه متروی دروازه دولت، به علت محدودیت فضا شیب پله‌های خروجی نسبت به پله‌های دیگر بیشتر است؛ لذا شرکت بهره‌برداری مترو در حال بررسی و امکان‌سنجی جهت نصب پله برقی است که پس از بررسی و در صورت امکان اقدام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها