بعد از درگیری عجیب ملی‌پوشان کشتی فرنگی با محمد بنا و قهر چهار کشتی‌گیر بعد از معرفی تیم اعزامی به مسابقات جهانی 2019 در قزاقستان (که گزینشی المپیک هم هست)، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به دفاع از خود پرداخت.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۳۰

بنا در گفت‌وگو با فارس گفت: «برای من فرقی نمی‌کند چه اسمی روی تشک برود، اگر قرار بود به اسم‌ها و تعداد مدال کشتی‌گیران توجه کنم، نوروزی و سوریان را به مسابقات جهانی می‌بردم. در تمام این سال‌ها با چنین فضایی غریبه نبوده‌ام و هر بار بعد از اعلام اسامی تیم ملی تعدادی که فکر می‌کنند حق‌شان حضور در مسابقات بوده است رفتارهای احساسی از خود بروز داده‌اند؛ اما من پای حرف حق می‌ایستم. به‌هم‌ریختگی دو سال گذشته کمی کار ما را سخت‌تر کرده بود چون ابتدا باید اوضاع را جمع و جور می‌کردم. همان زمان توضیح دادم که چیزی به اسم انتخابی تیم ملی مانند گذشته نخواهیم داشت و بر حسب شرایط اردویی و مسابقات بین‌المللی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
برای من فرقی نمی‌کند چه اسمی روی تشک برود. من همیشه آماده‌ترین فرد را انتخاب می‌کنم. من به عنوان سرمربی مسؤول هستم و وظیفه دارم واقعیت‌ها را ببینم و بگویم؛ اما چون محمد بنا هستم همه از من جور دیگری انتظار دارند.
متأسفانه مطالبی در صفحات مجازی مطرح می‌شود که فاصله زیادی با واقعیت دارد. من در تمام این سال‌ها دیدی پدرانه به تمام کشتی‌گیرانم داشتم و هیچ‌موقع بد هیچ‌کدام از آنها را نخواسته‌ام. یک تیم جوان را انتخاب کرده‌ام که خیلی از آنها برای اولین‌بار است حضور در چنین میدانی را تجربه می‌کنند؛ اما به تمام آنها ایمان دارم. چون من نمی‌توانم به بچه‌هایم دروغ بگویم، ترکیب تیم اعزامی به جهانی لو رفت.»

تیم اعزامی به جهانی قزاقستان
55 کیلوگرم: پویا ناصرپور
60 کیلوگرم: علیرضا نجاتی
63 کیلوگرم: میثم دلخانی
67 کیلوگرم: حامد تاب
72 کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد
77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی
82 کیلوگرم: سعید عبدولی
87 کیلوگرم: رامین طاهری
97 کیلوگرم: محمدهادی ساروی
130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی
رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 31 شهریور در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار خواهد شد و 108 کشتی‌گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در شش وزن المپیکی رقابت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها