در روزهایی که خبر آمدن یا نیامدن نیمار به بارسا به خبر نخست کاتالان‌ها طی چند هفته گذشته تبدیل شده، شاگردان والورده بازی نخست فصل جدید لالیگا را مقابل اتلتیکو بیلبائو بازی کردند و با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. تنها گل این بازی را آریتس آدوریس که دقیقه ۸۷ وارد زمین شد، با یک ضربه قیچی برگردان وارد دروازه ترشتگن کرد تا فصل با خوبی برای آبی - ‌اناری‌ها شروع نشود.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۲۴

بازی جمعه‌شب یک بار دیگر نشان داد که بارسا بدون لیونل مسی در حد یک تیم متوسط اسپانیایی است که توان زدن حتی یک گل را هم ندارد.
با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، رکورد خوب بارسا در هفته اول نیز از بین رفت. بارسا ده فصل پیاپی، هفته نخست را با پیروزی به پایان می‌رساند و دومین آمار برتر را در این زمینه داشت. پس از شکست یک بر صفر برابر نومانسیا در زمان حضور پپ گواردیولا این اتفاق رخ نداده بود. از سوی دیگر، به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا از ۵۳ سال پیش نخستین گل را در لالیگا دریافت نکرده بود. در سال ۱۹۶۶ آلفونسو با پیراهن کوردوبا دروازه آبی - ‌اناری‌ها را باز کرد.
همچنین آخرین باری که آبی - ‌اناری‌ها با یک گل دیرهنگام شکست خوردند به سال ۲۰۱۳ برمی‌گشت. آگیرتسکه با پیراهن رئال‌سوسیداد در نوزدهم ژانویه این گل را به ثمر رساند. همچنین از سال ۲۰۱۶ بازیکنی با قیچی برگردان دروازه تیم کاتالانی را باز نکرده بود و کریم بنزما با پیراهن رئال مادرید این گل را به ثمر رساند.
یکی از اتفاقات این بازی مصدومیت لوئیس سوارز در دقیقه 37 بود که در ادامه رافینیا جای او وارد زمین شد. در همین راستا باشگاه بارسلونا روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سوارز 32 ساله از ناحیه ساق پای راست دچار مصدومیت شده و نوع پیشرفت وی در روند ریکاوری، زمان بازگشتش به مستطیل سبز را مشخص خواهد کرد. در همین حال روزنامه مارکا خبر داد که سوارز حدود سه تا چهار هفته قادر به همراهی آبی - ‌اناری‌ها نخواهد بود.
آنتوان گریزمن که مهم‌ترین خرید تابستانی بارساست، بعد از باخت در اولین حضورش در ترکیب این تیم گفت: ما تا ۳۰ تا ۴۰ متری دروازه خوب کار می‌کردیم اما در آخرین پاس موفق نبودیم. با این حال زمان زیادی باقی مانده است. لالیگا طولانی است و به بازی بعد فکر می‌کنیم. این یک شکست است اما باید به کار خود ادامه داد و برای بهتر شدن تلاش بیشتری کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها