مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگو با جام‌جم؛ از گلایه‌هایش پیرامون شایعات این باشگاه می‌گوید

بی‌خیال برانکو؛ کالدرون را بچسبید!

پرسپولیس همچنان درگیر برانکوست. هر چند این مربی باشگاه را ترک کرد و به الاهلی عربستان رفت ولی هواداران همچنان از مدیریت پرسپولیس می‌پرسند که چرا باید اجازه می‌داد او جدا شود. این مساله باعث شده مسؤولان باشگاه هم شاکی شوند.
کد خبر: ۱۲۲۳۷۳۵

ایرج عرب در این باره به جام‌جم می‌گوید: «خواسته ما از کسانی که مدام درباره برانکو حرف می‌زنند و می‌گویند چون او رفته باشگاه کاری نکرده، این است که حضور کالدرون اتفاق مثبتی نبود؟ روزی که برانکو از پرسپولیس رفت خیلی‌ها تصور می‌کردند ما وارد یک بحران بزرگ شده‌ایم. به ترکیه سفر کردیم و توانستیم خیلی زود با کالدرون توافق کنیم و این مربی را بیاوریم. حتما این کار ما هم کوچک بود!»
عرب توضیح می‌دهد: «با توجه به نیازهای تیم و مربی بازیکن گرفتیم. مگر بیرانوند در آستانه جدایی نبود؟ او پیشنهادات زیادی داشت ولی توانستیم حفظش کنیم. حفظ بیرانوند کار ساده‌ای بود؟ وحید امیری از باشگاه‌های دیگر پیشنهادهای بالایی داشت ولی توانستیم او را به خدمت بگیریم. مذاکرات خوبی با طارمی هم داشتیم و قسمت نشد بیاید. علیپور در آستانه جدایی بود او را هم نگه داشتیم. اینها کارهای سختی بود. اگر این بازیکنان می‌رفتند ما مدیریت‌مان چطور بود؟ این همه بازیکن حفظ کردیم و تازه بازیکنان دیگری هم به خدمت گرفتیم ولی بعضی‌ها انتقاد می‌کنند.» او در پاسخ به این‌که آیا گلایه شما از بعضی پیشکسوتان است، می‌گوید: «نه، پیشکسوت‌ها همه همراه ما هستند. مثلا آقای پروین حمایت می‌کند و می‌گوید عملکرد مدیریت خوب بوده است. ما الان مشکلی با پیشکسوت‌ها نداریم. متاسفانه بعضی از هواداران تحت تاثیر یکسری از این کانال‌ها قرار می‌گیرند. حرف ما را باور نمی‌کنند ولی حرف این کانال‌ها را چرا.»
عرب یک خواسته هم از هواداران دارد: «بی‌خیال برانکو شوید، بچسبید به کالدرون. ما نیاز به حمایت داریم تا ان‌شاءا... بتوانیم موفق باشیم. الان زمانی است که نتیجه گرفتن مهم است. چه بخواهیم و چه نخواهیم برانکو باشگاه را ترک کرده و ما مربی جدید آورده‌ایم. مثل سال‌های قبل حمایت کنند. می‌توانیم موفق باشیم.»
مدیرعامل قرمزها درباره خرج‌های بی‌رویه بعضی از باشگاه‌ها در لیگ برتر چنین نظری می‌دهد: «من که نمی‌دانم باشگاه‌های دیگر چقدر هزینه کرده‌اند. هر باشگاهی هم باید خودش جوابگوی خرج و مخارجش باشد. الان تراکتور یک باشگاه خصوصی است. آنها هر چقدر خرج کنند با خودشان است چون خصوصی هستند ولی ما که دولتی هستیم باید مراقب باشیم. تلاش کردیم تا حداقل بر حسب نیازهای باشگاه هزینه کنیم و قراردادهایی ببندیم که توان پرداخت مالی‌شان را داشته باشیم. نخواستیم قراردادها طوری باشد که فردا مشکلی به‌وجود بیاید و ما با مشکلات شدید مالی روبه‌رو شویم. در این راه قدم مثبتی برداشته‌ایم ولی به نظرم دولت هم باید کمک کند.»
عرب حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌کند: «خودمان هم می‌دانیم هفته‌های اول چقدر مهم است. انشاءا... بتوانیم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. همه چیز تغییر می‌کند. اگر هوادار هم حامی تیمش باشد و پرسپولیس را تنها نگذارد.»

ثبت قرارداد کالدرون و بشار

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه به ثبت رساند. کالدرون، وحید امیری، بشار رسن و امیر روستایی بازیکنان این تیم دیروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران، قرادادهایشان را با این باشگاه به ثبت رساندند.
پرسپولیس در بازی افتتاحیه لیگ، پنجشنبه همین هفته در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها