درگیری زوج سالخورده بر سر غذا خوردن، پرونده همسرکشی را پیش‌روی بازپرس جنایی قرار داد. مرد خشمگین با 18 ضربه چاقو همسرش را کشت.
کد خبر: ۱۲۲۳۶۵۴

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 19چهارشنبه 23 مرداد امسال یکی از ماموران کلانتری ستارخان در تماس با رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت، او را در جریان همسرکشی در یکی از محله‌های ستارخان قرار داد. آنها با حضور در آپارتمان طبقه اول که جنایت در آن رخ داده بود با جسد زن
69 ساله‌ای که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، رو‌به‌رو شدند. در جریان تحقیقات اولیه از فرزند مقتول معلوم شد پدر 78 ساله‌اش عامل این جنایت است که این مرد در همان محل قتل بازداشت شد.
همچنین تحقیقات اولیه تیم جنایی پلیس آگاهی نشان داد زن سالخورده بر اثر اصابت 18 ضربه چاقوی آشپزخانه به قتل رسیده است.
در این مرحله پسر مقتول به افسر تحقیق گفت: من و خانواده‌ام در طبقه بالا و والدینم در طبقه اول زندگی می‌کنیم. ساعتی قبل پدرم با حالتی آشفته به خانه‌مان آمد و گفت مادرم را زخمی کرده است. با عجله خودمان را به خانه‌شان رساندیم. مادرم زخمی شده بود. با اورژانس تماس گرفتیم و آنها آمدند و تلاش کردند مادرم را نجات دهند، اما نشد و او فوت کرد.
مرد همسرکش 78 ساله برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و با اعتراف به قتل همسرش گفت: من همسرم را دوست داشتم و اختلاف و درگیری با هم نداشتیم، اما این اواخر مدام به من گیر می‌داد که مراقب سلامتم نیستم و هر غذایی که برایم ضرر دارد را می‌خورم. سر همین موضوع چندبار با هم دعوایمان شد. ساعت 18 عصر روز حادثه نیز با هم در خانه مشغول حرف زدن بودیم که دوباره به من گیر داد چرا مراقب سلامتم نیستم. من به‌شدت از دست غرهای همسرم سر نوع غذا خوردنم ناراحت شده بودم‌. نتوانستم خودم را کنترل کنم‌. رفتم آشپزخانه و چاقویی برداشتم‌. در اوج عصبانیت با همان چاقوی آشپزخانه ضربه‌های متعددی به او زدم که زخمی شد و کف اتاق افتاد. گریه کردم و ترسیدم او بمیرد‌. رفتم خانه پسرم و از او کمک خواستم، اورژانس هم آمد، اما خیلی دیر شده بود و من همسرم را از دست دادم.
متهم با دستور قضایی در بازداشت موقت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها