با حکم رییس موسسه تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران؛

امین بختیاری مدیر تحقیق و توسعه موسسه تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران شد

رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در حکمی امین بختیاری را به سمت «مدیر تحقیق و توسعه» موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منصوب کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۲۸۵
امین بختیاری مدیر تحقیق و توسعه موسسه تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران شد

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز ارتباطات و امور رسانه؛ رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در حکمی امین بختیاری را به سمت «مدیر تحقیق و توسعه» موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منصوب کرد.

در پی تغییر و تحول ساختاری در موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران ناظر به نیازمحوری و اثرگذاری عینی فعالیت ها و اقدامات موسسه، دکتر احمد نادری، امین بختیاری را به عنوان مدیر واحد تحقیق و توسعه موسسه منصوب کرد. در بخشی از حکم مدیر این واحد این چنین آمده است:

«جناب آقای امین بختیاری؛

با عنایت به دانش، تخصّص و تجربیات مدیریتی و اجرایی جنابعالی در نهادها و سازمان های مختلف کشور، بدینوسیله شما را به مدت دو سال به عنوان «مدیر تحقیق و توسعه» موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منصوب می کنم.

از جنابعالی انتظار میرود با عنایت به رویکردهای جدید و سند برنامه تحوّلی موسسه در حوزه های پژوهشی، فرهنگی و راهبردی، ضمن بهره گیری از ظرفیتها و فرصتهای موجود در موسسه نسبت به سطح گسترده ای از همکاریها و تفاهمات با مراکز و سازمانهای مختلف، با هوشمندی لازم درخصوص وضعیت موجود در کشور و بسترهای نقش آفرینی موسسه در جامعه، نسبت به توسعه حیطه فعالیت ها گام هایی موثر و شایسته را در سه محور اصلی ماموریتی خود یعنی «توسعه سیستم» ، «نظام ها و استانداردها» و «مشارکت های آموزشی» برداشته و در جهت تحقّق وظایفی از جمله:

طراحی «نظام ارتقای برند» و جایگاه سازمانی موسسه و «فرآیندهای بازاریابی و جذب» از میان جامعه هدف و مشتریان مرتبط ؛
طراحی و اجرای «نظام ارائه خدمات و محصول» به مخاطب و «فرآیند بازارشناسی و رقیب شناسی» در حیطه فعالیتهای موسسه؛
طراحی نظام شاخص ها و سنجه های برنامه ریزی موسسه ناظر به استانداردها وفرایندهای عمل حرفه ای در آن؛
طراحی و اجرای امور مربوط به «بازارسنجی»(ناظر به رقبا) و «نیازسنجی»(ناظر به مخاطبان/مشتریان) در حوزه مشارکت های آموزشی؛
با حداکثر توان و استفاده از کلیه منابع و فرصت های بالفعل و بالقوه در کشور، اقدام نمایید. توفیقات روزافزون جناب عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

واحد تحقیق و توسعه در راستای سند برنامه تحوّلی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی در دوره جدید، به عنوان یکی از بازوهای اصلی موسسه در تحول ساختاری و افزایش دامنه فعالیت ها و اثرگذاری آن در جامعه، با تمرکز بر ماموریت اصلی «توسعه سیستم»، «نظام ها و استانداردها» و «مشارکت های آموزشی» موسسه فعالیت خود را طراحی و تدوین نموده است.

امین بختیاری دانشجوی دکتری علوم اجتماعی دانشگاه تهران است. وی همچنین دانش آموخته MBA از مدرسه عالی کسب و کار ماهان است. بختیاری در طی ده سال اخیر پیش از این در سمت­های مختلف فرهنگی، رسانه­ای و تحقیقاتی مشغول به فعالیت بوده است. «مشاور دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام و عضو کمیسیون اجتماعی شورای عالی نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام»، «مدیر پژوهش واحد ۲۶ دانشگاه جامع علمی کاربردی»، «مدیر مرکز تبیین گفتمان انقلاب اسلامی موسسه همشهری»، «معاون آموزش و پژوهش موسسه فرهنگی رسانه­ای جام جم» و«مدیر تحقیق و توسعه پیام نوین جام جم صبا (جام جم آنلاین)» بخشی از سوابق اوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها