کد خبر: ۱۲۲۲۸۸۴

# حقوق - قدیمی
حسینی از ارومیه:
بسیاری از سازمان‌ها، اداره‌ها و واحدهای تولیدی برای این‌که افزایش حقوق زیادی به کارکنان خود ندهند، مزایا و اضافه‌کارها را حذف کرده‌اند و عملا حقوق سال قبل را پرداخت می‌‌کنند.

# مسکن - اولی
جمعی از شهروندان:
چرا بانک مسکن، وام‌های زوج‌های مسکن اولی را که موعد آنان سر آمده برای پیش خرید مسکن در اختیار متقاضیان قرار نمی‌دهد تا در حوزه تولید مسکن نیز با ورود سرمایه‌ها جدید رونقی صورت گیرد و همچنین کمکی باشد به زوج‌های جوان برای خرید خانه؟

# چراغ - تعمیر
مهردادی از تهران:
چراغ راهنمایی و رانندگی در خیابان امیر کبیر، چهارراه کاج در منطقه 22 و چهارراه سرچشمه یکباره از
ثانیه شمار عدد 15، زرد می‌شود و همین امر باعث جریمه‌های سنگین یا تصادف می‌شود. خواهشمندیم مسؤولان رسیدگی کنند.

# دلار - قیمت
سماواتی از تهران:
قیمت دلار پایین آمده، ولی برخی اقلام با جهش دو برابری مواجه شده است، بسته‌های چای در یک ماه چند برابر افزایش قیمت داشته‌اند. چرا؟

# خیابان - تاریکی
کشاورز از تهران:
نبود روشنایی از اول خیابان باهنر تا انتها در شهریار باعث تاریکی خیابان‌ها شده است که متاسفانه به همین علت دزدی وزورگیری افزایش داشته است.

# پارکینگ - اصفهان
مرتضوی از اصفهان:
یکی از بزرگ‌ترین مشکلات عمده استان اصفهان که همیشه پذیرای گردشگران است، کمبود پارکینگ است. خواهشمندیم مسؤولان اقدامی کنند.

# امیریه - امکانات
امیری از دامغان:
منطقه گردشگری امیریه دامغان، بدون امکانات رفاهی مانند سرویس‌های بهداشتی و آسفالت مناسب است. این درحالی است که با توسعه گردشگری می‌توان مشکل اشتغال را نیز برطرف کرد.

# خیرآباد - امکانات
سبزعلی از تهران:
روستای خیرآباد استان زنجان و روستاهای اطراف آن از نبود آسفالت مناسب و ایمن و روشنایی جاده رنج می‌برند و سال‌هاست منتظر نگاه استانداری به این منطقه هستیم.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها