انگیزه بالای منتظری و پولادی در قطر

امیدواری پژمان به صعود

مهرداد پولادی و پژمان منتظری دوباره همبازی شدند. این دو که در تیم‌ملی همبازی بودند، نزدیک به دو سال هم در استقلال و در کنار هم حضور داشتند. سالی که پولادی با آبی‌ها قرارداد بست همان سالی بود که پژمان منتظری هم از فولاد به این باشگاه آمد و قراردادش را بست.
کد خبر: ۱۲۲۱۷۹۲

با این تفاوت که مهرداد دوره‌ای دو ساله در استقلال داشت ولی منتظری پنج سال در این تیم حضور داشت. حالا آنها دوباره همبازی شده‌اند و امیدوارند بتوانند باعث موفقیت یکی از تیم‌های قطری شوند.
چندی قبل یوسف آدم سرمربی الخریطیات برای حل مشکل دفاعی تیمش سراغ دو بازیکن ایرانی رفت. او به‌صورت تلفنی با مهرداد پولادی و پژمان منتظری صحبت کرد. یکی از نزدیکان این باشگاه به جام‌جم می‌گوید: « مربی خواهان جذب آنها بود. ابتدا با مهرداد پولادی صحبت کرد. او به‌خوبی این بازیکن را می‌‍‌شناخت. به همین خاطر صحبت‌ها به‌سرعت به نتیجه رسید و با باشگاه قرارداد بست. بعد از پولادی آدم با منتظری صحبت کرد. در تماس تلفنی با این بازیکن گفته بود تو بازیکن من بوده‌ای، تجربه خوبی کنار هم داشتیم و دوست دارم در کنار ما باشی.»
منتظری در ابتدای مذاکرات به یوسف آدم گفته بود دوست دارد در لیگ ستارگان قطر بازی کند، نه این‌که در دسته دوم به میدان برود. او مذاکراتی با باشگاه الشحانیه داشت، ولی این مذاکرات به نتیجه نرسید. منتظری دوست داشت به باشگاه الاهلی هم برود ولی این مذاکرات هم نتیجه نداشت تا یکجورهایی او مجبور شود به یوسف آدم جواب بله بدهد. پژمان البته با پیشنهاد باشگاه فولاد هم روبه‌رو بود. در این بین بعضی از مسؤولان استقلال هم با منتظری تماس گرفتند که البته به گفته نزدیکان پژمان این اتفاق خیلی دیر رخ داد. گفته می‌شود این تماس‌ها به‌ویژه بعد از ناراحتی منتظری از یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه بیشتر شد. پژمان در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد سه تا چهار میلیاردی باشگاه‌های ایران را رد کند و با قراردادی پایین‌تر به تیم الخریطیات ملحق شود.
انگیزه اصلی مهرداد و پژمان در صحبت‌هایی که با مسؤولان الخریطیات داشتند، صعود به لیگ ستارگان قطر بود. فصل گذشته الخریطیات حضور بسیار ضعیفی در این لیگ داشت و در نهایت با شکست‌های زیاد و تنها به‌خاطر یک اختلاف امتیاز کمتر به لیگ دسته دوم سقوط کرد. مسؤولان این باشگاه به منتظری و پولادی گفتند هدف اصلی‌شان بازگشت به لیگ ستارگان است و امیدوارند با جذب آنها و همین‌طور یک مهاجم گلزن بتوانند به این هدف برسند. این دو بازیکن در حال حاضر در تمرینات تیم الخریطیات حضور دارند و کار خود را آغاز کرده‌اند. در صورتی که این تیم بتواند در فصل آینده به لیگ ستارگان قطر صعود کند، منتظری و پولادی به احتمال فراوان قراردادشان را برای یک فصل دیگر تمدید خواهند کرد.
پژمان البته امیدوار است شرایط طوری شود که بتواند فصل آینده به تیم محبوبش یعنی استقلال بازگردد. او همچنان به این تیم چشم دارد. پولادی اما سرباز فراری است و چند سالی است که از کشور خارج شده و دیگر برنگشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها