مدیر برنامه‌های جهانبخش بازگشت او به لیگ هلند را تکذیب می‌کند

علیــرضـــــــا در انگلیس می‌ماند

همین دو سه هفته پیش بود که علیرضا جهانبخش در واکنش به شایعه جدایی‌اش از برایتون چنین جملاتی را به جام‌جم گفت: قرار نیست از برایتون بروم. اینها همه شایعه است. قرارداد دارم و می‌مانم.
کد خبر: ۱۲۲۱۷۲۷

صبح دیروز اما وقتی یکی از خبرنگاران معروف هلندی توییتی منتشر کرد و از بازگشت این بازیکن به لیگ این کشور خبر داد، همه فهمیدند شایعاتی که رسانه‌های انگلیسی و هلندی برای او منتشر کرده‌اند، خیلی هم نادرست نبوده است. جهانبخش هر چند دیروز سکوت کرد و پاسخی به سوالات زیاد نداد، اما مشخص بود سفری به هلند داشته است. علیرضا چند روزی است همراه با امیر هاشمی‌مقدم، مدیر برنامه‌اش عازم این کشور شده است. جهانبخش روز گذشته هم تصویری از خود در کنار دو نفر از دوستانش در هلند منتشر کرد که مشخص شود در آمستردام به سر می‌برد.
آخرین خبر اما این بود که علیرضا دیروز به انگلیس برگشت تا به تمرینات تیم برایتون ملحق شود. او از امروز دوباره در تمرینات تیم انگلیسی حاضر خواهد شد و هیچ علاقه‌ای هم برای جدایی از این باشگاه ندارد. روز گذشته امیر هاشمی‌مقدم در پاسخ به این سوال جام‌جم که آیا ممکن است علیرضا جدا شود، گفت: نخیر این شایعات به هیچ وجه درست نیست. علیرضا هیچ علاقه‌ای برای جدایی از باشگاه برایتون ندارد و به همکاری‌مان با آنها ادامه خواهیم داد. او در پاسخ به این سوال که آیا شایعات درباره حضور جهانبخش در هلند را تکذیب می‌کنید، جواب داد: همان‌طور که گفتم اصلا بحثی درباره جدایی علیرضا و رفتن به هلند وجود ندارد. او از تعطیلی استفاده کرده و سری به دوستانش در این کشور زد. هاشمی مقدم در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادها از هلند ممکن است باعث جدایی و حضور علیرضا در لیگ آن کشور شود، گفت: «نخیر. البته پیشنهاد باشگاه‌های هلندی به علیرضا چیز جدیدی نیست. او قبلا و به‌ویژه زمانی که قصد داشت به برایتون بیاید، از این باشگاه‌ها پیشنهاد داشت ولی تصمیم گرفت به انگلیس برود.»
بدین ترتیب شایعه حضور علیرضا از سوی مدیر برنامه‌های او تکذیب می‌شود، ولی با این حال هنوز عده‌ای معتقدند مطالبی که روزنامه‌های انگلیسی و هلندی می‌نویسند، صحت دارد. نکته اینجاست که نیروی عجیبی در انگلیس در تلاش است باعث جدایی جهانبخش شود. اخیرا چند رسانه انگلیسی به صورت مکرر و مداوم از این می‌نویسند که جهانبخش خرید خوبی برای باشگاه برایتون نبوده و ممکن است این بازیکن را بفروشند. در واقع از نظر جهانبخش و مدیر برنامه‌هایش این یک نوع خط دهی به باشگاه و فشار برای فروش اوست. برایتون هنوز به‌صورت رسمی در این زمینه واکنشی نشان نداده است. این باشگاه فصل گذشته برای خرید جهانبخش هزینه سنگینی کرد و طبیعتا به اندازه هزینه اش نتوانست از این بازیکن جواب بگیرد. بعضی‌ها می‌گویند احتمال انتقال قرضی او وجود دارد. وقتی از هاشمی مقدم در این باره می‌پرسیم می‌گوید: خیر. او جایی نخواهد رفت و مشکلی هم با برایتون ندارد. علیرضا دوست دارد بماند و ان‌شاءا... هرچه خیر است اتفاق خواهد افتاد.
جهانبخش هم اخیرا تمام شایعات درباره جدایی‌اش را تکذیب کرده و تاکیدش این بوده انگیزه زیادی دارد تا بتواند برای فصل جدید جبران کند. نکته اینجاست که خود او پذیرفته از نظر فنی در فصل گذشته نتوانسته توقعات را برآورده کند. جهانبخش با همین طرز تفکر، تمرینات آماده‌سازی‌اش را زودتر آغاز کرد تا بتواند برای تیمش مثمرثمر باشد. البته بعضی‌ها می‌گویند او در این مدت بیشتر توسط سرمربی جدید تست شد تا در صورت رضایتش بماند، اما موفق نبوده است. با این حال تا زمانی که خبری رسمی از سوی طرفین اعلام نشود، نمی‌توان به این شایعات استناد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها