سبک و ساده؛ خیلی‌ها دوست دارند شامی که می‌خورند این دو خصوصیت را داشته باشد یعنی هم سبک باشد و راحت هضم شود، هم ساده باشد و راحت تهیه شود. خوراک نودل و گوشت یکی از غذاهایی است که علاوه بر این‌که سبک و ساده است، خوشمزه هم هست و بین بچه‌ها طرفداران زیادی دارد. پس اگر هنوز برای شام امشبتان فکری نکرده اید این خوراک خوشمزه را امتحان کنید.
کد خبر: ۱۲۲۱۴۲۳

موادلازم برای 3 نفر
گوشت مرغ: ۳۰۰ گرم/ نودل: ۵۰۰ گرم/ سیر خرد شده: ۴ حبه / فلفل دلمه‌ای: یک عدد متوسط/ فلفل تند مکزیکی یا فلفل شمال: به میزان دلخواه/ هویج: یک عدد / سس سویا: نصف پیمانه / سبزی ریحان: ۱۰۰ گرم/ شکر، ‌نمک و فلفل سیاه: کمتر از یک قاشق مربا خوری / روغن زیتون یا کانولا: به میزان لازم
طرز تهیه
گوشت مرغ را به شکل نوارهای باریک خرد کنید و با روغن، سیر و سس سویا تفت بدهید تا مزه دار و ترد شود.
هویج و فلفل دلمه‌ای را هم مثل گوشت به شکل نواری برش بدهید و همراه فلفل‌های درسته تند جداگانه با روغن زیتون تفت بدهید و کنار بگذارید.
نودل را در آب جوش بریزید و دوسه دقیقه در قابلمه و بدون در بجوشانید. حالا همه مواد را با هم مخلوط و با حرارت زیاد سرخ کنید.
هنگام سرو، ریحان‌های تازه را به نودل و گوشت اضافه کنید. می‌توانید کمی پنیر مکعبی پروسس یا پنیر تست هم هنگام سرو روی نودل‌ها بریزید. پخت این غذا بیشتر از ۳۰ دقیقه طول نمی‌کشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها