کد خبر: ۱۲۲۱۳۰۹

# زیرگذر _ فیروزکوه
زندی از شیرگاه:
خروجی جاده فیروزکوه به شیرگاه به علت سرعت بالای خودروها و نداشتن زیرگذر بسیار خطرناک است و احتمال بروز تصادف را زیاد کرده است.

# مسکن _ سیاست
فلاح از تهران:
وزیر محترم مسکن و شهرسازی به‌جای فعالیت‌های عملی در راستای بهبود وضعیت مسکن، اعلام کرده خانه نخرید تا قیمت‌ها شکسته شود! آیا تنها راه‌حل ایشان نخریدن است؟

# مسکن _ شوک
علیخانی از شیراز:
چرا مسؤولان علت گران شدن مسکن را وزیر قبلی و نا کارآمدی وی می‌دانند؟ مگر مقصر سه برابر شدن مصالح ساختمانی که در نتیجه گرانی ارز و شوک اقتصادی به‌وجود آمد، ایشان بود؟

# میرداماد _ ترافیک
زینلی از تهران:
ترافیک سنگین در لاین کندروی میرداماد به علت مسدود کردن رمپ روبه‌روی مترو و توقف تاکسی‌ها در این محدوده، باعث کلافگی شهروندان شده است. شهرداری اقدامی عاجل نماید.

# نساجی _ واردات
شریعتی از قائمشهر:
با توجه به ظرفیت بالای کارخانه‌های نساجی کشور و سال رونق تولید، این کارخانه‌ها با 30 درصد توان مشغول به کارند و واردات بیش از اندازه محصولات نساجی باعث ورشکستگی این کارخانه‌ها شده است.

# شهرک _ بهشتی
قاسمی از تهران:
از شهرداری منطقه 14 درخواست می‌شود تا نسبت به نصب پل هوایی در ورودی جدید شهرک بهشتی اقدام عاجل کند تا شرکت اتوبوسرانی نیز هر چه زودتر روبه‌روی این محل، ایستگاه اتوبوس جدید احداث کند.

# شارژ _ مترو
جمعی از شهروندان:
شرکت متروی تهران اخیرا رسید شارژ کارت اعتباری را در صورت درخواست مسافران به ایشان ارائه می‌دهد؛ این در حالی است که در صورت دریافت نکردن این رسید، مسافر محترم هیچ اطلاعی از مبلغ شارژ شده ندارد و در صورتی که اشتباهی در شارژ انجام شده رخ دهد، آیا مسؤولان گیت‌ شارژ ، اشتباه خود را قبول می‌کنند؟

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها