کارگردان مجموعه تلویزیونی «مرضیه» می‌گوید همزمان با گذشت 15 روز از تصویربرداری، مراحل فنی مانند موسیقی و مونتاژ در حال انجام است.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۶۳

فلورا سام در گفت‌وگو با صبا درباره آخرین وضعیت مجموعه تلویزیونی مرضیه که کارگردانی آن را برعهده دارد، بیان کرد: با پایان مراحل پیش‌تولید مرضیه به کارگردانی من و تهیه‌کنندگی مجید اوجی، حدود ۱۵ روز پیش تصویربرداری این سریال در یکی از روستاهای شهرستان ورامین آغاز شد.
وی ادامه داد: داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه‌چهره خلیلی و امیرحسین صدیق از بازیگرانی هستند که در شهرستان ورامین جلوی دوربین رفته‌اند.
کارگردان سریال مرضیه با بیان این‌که از 12مرداد فیلمبرداری در تهران ادامه می‌یابد، عنوان کرد: تصویربرداری این سریال با توجه به قصه در مناطق مختلف تهران و در ۲۳ مکان فیلمبرداری پیگیری می‌شود.
سام تاکید کرد: همزمان با تصویربرداری، مراحل فنی مانند مونتاژ و موسیقی نیز در حال انجام است.
وی در پایان در پاسخ به این که تصویربرداری سریال مرضیه چه زمانی به پایان می‌رسد، تصریح کرد: به احتمال زیاد تا نزدیک ماه محرم و رسیدن به زمان پخش، تصویربرداری ادامه دارد و امیدواریم در زمان پخش مجبور به تصویربرداری نباشیم.
داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه‌چهره خلیلی، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، نیلوفر شهیدی، مختار سائقی، شیوا خسرومهر و حسن زارعی از بازیگران این مجموعه هستند.
داستان مرضیه یک ملودرام اجتماعی است که ماجرایی از جامعه روز را به تصویر می‌کشد. مرضیه دکتر جوانی است که همسرش را از دست می‌دهد و... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها