شنیده‌ها از پیوستن پژمان منتظری به لیگ قطر می‌گویند

بازگشت به دوحه

خبرهای رسیده از قطر حکایت از آن دارد پژمان منتظری مدافع ایرانی با یک باشگاه در این کشور به توافق رسید و فصل جدید در آنجا توپ خواهد زد. بعد از مشکلاتی که برای منتظری در استقلال پیش آمد و مصاحبه‌هایی که او علیه یک جریان فکری در این باشگاه کرد، شرایط برای این بازیکن پیچیده شد.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۴۸

پژمان چندبار دیگر هم مصاحبه کرد و گفت شرایط در ایران برایش جور نیست و نمی‌تواند در لیگ برتر بازی کند. مسؤولان استقلال بعد از گلایه‌های منتظری مبنی بر این‌که با او مذاکره‌ای برای تمدید نکردند، چند بار با این بازیکن تماس گرفتند ولی او تماس‌ها را بی پاسخ گذاشت و جواب کسی را نداد. استقلالی‌ها هم به این نتیجه رسیدند که پژمان دلش با این باشگاه نیست و می‌خواهد در خارج از ایران توپ بزند. باشگاه فولاد هم تلاش کرد مذاکراتی با این بازیکن داشته باشد و او را به خدمت بگیرد. پژمان در مذاکراتی که با آنها داشت اعلام کرد اگر در ایران بماند برایش مشکلاتی به وجود می‌آورند و به همین خاطر بهتر است در خارج از کشور توپ بزند.
حالا خبرهای تکمیلی از قطر حکایت از آن دارد که پژمان منتظری به تازگی با تیمی قرارداد بسته و حتی در تمرینات آنها هم شرکت می‌کند. این باشگاه در لیگ دسته اول قطر حضور دارد و امسال تلاش خواهد کرد تا بتواند به لیگ ستارگان بازگردد. گفته می‌شود علاوه بر منتظری یکی دیگر از بازیکنان نامی ایران هم با آن باشگاه قرارداد بسته و همراه با پژمان در خط دفاعی این تیم قرار می‌گیرند.
قرارداد منتظری با باشگاه جدیدش یک ساله است و بعد از اتمام قراردادش ظاهرا قصد دارد به ایران بازگردد. شاید هم او قصد این را داشته باشد تا در خارج از ایران به فوتبال خود پایان دهد. منتظری این روزها در قطر و شهر دوحه حضور دارد و به شدت تمریناتش را انجام می‌دهد. او گویا روزانه دو جلسه تمرین می‌کند تا بتواند از نظر بدنی به شرایط ایده‌آلی برسد و فصل خوبی را سپری کند. منتظری قصد دارد به زودی در مصاحبه‌ای پرده از انتقالش به باشگاه قطری بردارد و نام آن را اعلام کند. او همچنین قرار است درباره ماجرای جدایی‌اش از استقلال به طور کامل صحبت‌هایی انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها