شرور محله خزانه تهران که چشم دو نفر از شهروندان را در آورده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۲۱۱۸۳

به گزارش جام‌جم، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در این باره گفت: این شرور سابقه‌دار که از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت است، چند سالی را به جرم شرارت‌های فراوان از جمله اخلال در نظم عمومی، سرقت، ضرب و جرح و تیراندازی تحت تعقیب پلیس بود که پس از چند ماه فرار بازداشت شد. همچنین این شرور سال گذشته به جرم ایجاد درگیری و ضرب و جرح، منجر به تخلیه چشم دو نفر از شهروندان شده بود که از سوی ماموران کلانتری خزانه بازداشت شده و بعد از محاکمه به ۱۲ سال حبس محکوم شده بود.
وی افزود: او تا فروردین امسال در زندان بود، اما با سپردن وثیقه آزاد شد. بعداز آن به شرارت‌هایش ادامه داد. حتی در واپسین روزهای خرداد امسال، با خودروی سواری بدون پلاک و در حالت مستی، دو نفر را زیر گرفت و روانه بیمارستان کرد. دو هفته بعدازآن با دوستانش چند نفراز اهالی را زخمی و اموال عمومی را تخریب کردند. متهم حتی با دو نفر از اراذل و اوباش دیگر محله خزانه چند خودرو را تخریب کردند. در محلی که پلیس او را بازداشت کرد، دو قبضه سلاح سرد، دو عدد افشانه اشک‌آور و مقادیری مواد روانگردان کشف شد.
متهم در جریان تحقیقات به شرارت، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، عربده‌کشی، تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح شهروندان اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها