کد خبر: ۱۲۲۱۱۴۶

# مینی‌بوس -مازندران
طیار از بابل:
متاسفانه به علت کنار گذاشتن مینی‌بوس‌های بین شهری در شهرهای استان مازندران، مردم به اجبار باید از تاکسی استفاده کنند، این امر باعث افزایش هزینه‌های آنان شده است.

# برنج-گران
عنایت‌زاده از مشهد:
با توجه به افزایش 30درصدی تولید برنج داخلی، چرا باید قیمت برنج ایرانی باز هم گران باشد و مردم از برنج‌های بی‌کیفیت خارجی استفاده کنند؟

# پارک-کودک
جمعی از شهروندان:
از شهرداری منطقه 15 افسریه درخواست می‌شود تا وسایل بازی کودکان را در پارک کوچه 21 با توجه به فضای مناسب اطراف آن افزایش دهد، چرا که با توجه به نبود پارک در این محدوده، کودکان زیادی برای بازی به این پارک مراجعه می‌کنند.

# حریم -رودخانه
شعبانی از تهران:
با توجه به برخورد با متخلفان ساخت وساز در حریم رودخانه‌های اطراف تهران، همچنان شاهد ویلاسازی یا احداث رستوران در حریم این رودخانه‌ها هستیم و حتی در برخی نقاط این افراد با گذاشتن نیمکت روی رودخانه به تخلفات خود ادامه می‌دهند.

# سریال-تلویزیون
ترکزبان از ملایر:
روز به روز ساخت سریال‌های ‌شبکه نمایش خانگی بیشتر می‌شود و مردم نیز رغبت بیشتری به تماشای آن دارند. چرا صداوسیما با جذب و حمایت از این تولیدات، مسیر پخش این سریال‌ها را به تلویزیون هموار نمی‌کند؟

# برنامه-شاد
گل‌آرا از یزد:
چند وقتی است که سریال و برنامه‌های طنز و شاد در تلویزیون رو‌به فراموشی رفته است و این موضوع اصلا خوشایند بینندگان نیست.

# شادی-جامعه
یک شهروند از تهران:
با توجه به نوسان‌های اقتصادی و فشار زیاد، حال مردم عزیز کشورمان خوب نیست و امیدوارم دولت محترم با تدابیر و حمایت ویژه از مردم، سعی در خوشحال کردن و برگرداندن شادابی به جامعه داشته باشد.

# ساوه-آسفالت
شجاعی از ساوه:
رمپ‌های خروجی جاده ساوه آسفالت نامناسبی دارد و پر از چاله و دست‌انداز است و متاسفانه به این رمپ‌ها رسیدگی نمی‌شود.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها