کم پیش می‌آید که سریالی تولید شود که به بررسی مسائل مبتلابه مردم بپردازد و وقتی هم بعد از مدت‌ها یک سریال سیاسی مثل «گاندو» می‌سازند که لااقل برخی اتفاقات را واقع‌نمایی می‌کند آن‌قدر فشار سیاسی می‌آورند که دیگر کسی جرأت نکند سراغ این موضوعات برود.
کد خبر: ۱۲۲۰۲۵۶

البته گاندو کار شاقی نکرده، بلکه آنهایی کم‌کاری کرده‌اند که بودجه طرح‌های استراتژیک را خرج سریال‌های روتین بی‌سر و‌ته می‌کنند. گاندو به وظیفه‌ای که داشته درست عمل کرده است و خیلی خوب توانسته به مقابله با فتنه‌های غرب بپردازد.
گاندو می‌تواند شروع مسیری درست در تولید سریال‌های استراتژیک باشد یعنی به جای آن که سریال‌هایی در حال و هوای فیلمفارسی بسازند که کاراکترهایشان با لهجه قیصری حرف می‌زنند بیایند و همین اتفاقات سیاسی ـ اجتماعی پیرامون را سریال کنند. با پول و سرمایه‌های این مملکت نباید سریال‌های بی‌اثر بسازند. کاری با چرنوبیل ندارم که کاملا سیاسی و هدفمند به دنبال زدن حکام شوروی بود. همین سریال بازی تاج و تخت را اگر دیده باشید یقینا درک کرده‌اید که تمام موضوعات روز را در دل تاریخ روایت کرده است. با این حساب این‌که سریال استراتژیک با مضامین به روز بسازیم نه تنها مهم است، بلکه بهترین روش است برای جذب مخاطبانی که تشنه تماشای سریال‌های نو و تازه و دست اولند.

احمد نجفی

بازیگر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها