سخنی با همراهان همیشگی

سال جدید، رویکرد جدید

سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، سیاستگذاری روزنامه جام‌جم و ضمیمه قاب‌کوچک به نحوی بود که این ضمیمه به مرور آثار مختلف در حوزه‌های زیرمجموعه تلویزیون و رادیو در طول 40 سال اخیر بپردازد.
کد خبر: ۱۲۲۰۱۶۱

امسال بنا داریم در ضمیمه قاب کوچک بنا به اخبار روز یا حتی مناسبت‌های تاریخی به سراغ موضوعات مختلف در حوزه رسانه ملی برویم و آنها را در قالب پرونده‌های مفصل، تحلیلی و جذاب بررسی کنیم. در واقع با این رویکرد هر شماره از قاب کوچک شامل یک پرونده اصلی است که امیدواریم مورد پسند شما مخاطبان عزیز باشد.
پیرو همین گفته‌ها در اولین شماره سال سراغ ویژه‌برنامه‌های تلویزیونی در نوروز 98 رفتیم و اولین پرونده خود را به این موضوع مهم و جذاب اختصاص دادیم. به هر حال مردم و مدیران سازمان صداوسیما در همه سال‌های اخیر نشان داده‌اند کنداکتور نوروزی تلویزیون چقدر برایشان مهم است. به همین علت در این پرونده سعی کردیم کلیت برنامه‌های تلویزیون در سه هفته اخیر را بررسی و ضمن تحلیل برنامه‌های مختلف، نقاط قوت و ضعف این بازه زمانی را شناسایی کنیم. با این کار علاوه بر افزایش آگاهی مخاطبانمان می‌توانیم در جایگاه یک دوست قدیمی از سازندگان آثار خوب تلویزیونی تشکر کنیم و در کنارش برای بهتر شدن بعضی موارد نظرات روزنامه‌نگاران و کارشناسان را به اطلاع مردم و فعالان این عرصه برسانیم. به عنوان مثال در همین شماره سراغ برنامه‌های ترکیبی که برگ برنده تلویزیون در نوروز 98 بود رفتیم، اما در کنارش دلایل کم فروغ ظاهر شدن سریال‌های نوروزی به نسبت سال‌های قبل را هم بررسی کردیم.
علاوه بر اینها سراغ خرده موضوعات دیگری مانند نحوه عملکرد تلویزیون در روزهای سیل‌ و... رفتیم و سعی کردیم به جای نگاه یکطرفه به ماجراهای مختلف همه جوانب را در نظر بگیریم. امیدوارم از این پرونده و این نحوه برخورد با موضوعات گوناگون لذت ببرید و در صورت وجود نقص حتما آن را به ما گوشزد کنید تا برطرفش کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها