جزئیاتی از تصادف زنجیره‌ای تبریز که فیلم آن در فضای مجازی بازتاب داشت

عجیب اما واقعی

خراب شدن خودرو در خط سبقت تصادفی هولناک را رقم زد. تصادفی زنجیره‌ای که با وجود صحنه وحشتناکی که به وجود آورد تنها سه مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۲۱۹۸۴۲

ماجرا مربوط می‌شود به اتوبان شهید کسائی تبریز، ساعت 9 و 48 دقیقه صبح چهارشنبه . شروع ماجرا از آنجاست که یک خودروی پژو 405 مشکی در خط سبقت ناگهان سرعت خود را کم می‌کند و بعد هم از حرکت می‌ایستد. خودروهای پشت او نیز توقف کردند، اما پنج ثانیه بعد کامیونی با سرعت به این منطقه از بزرگراه رسید و راننده نتوانست کامیون را متوقف کند. برخورد کامیون به خودروها، تصادفی زنجیره‌ای را رقم زد .
پس از این تصادف نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس همراه ماموران راهور خود را به محل تصادف رساندند. در این حادثه ده خودرو با یکدیگر برخورد کرده و تعدادی از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.
به گفته سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در این تصادف، یک زن ۶۰ ساله و دو مرد ۳۴ و ۲۶ ساله مصدوم شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس به اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شدند.
سرهنگ ناصر میکائیلی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی علت حادثه را سرعت بالای خودروها و رعایت نکردن فاصله طولی اعلام کرد و گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی به‌ویژه در شب و شرایط زمستانی ضروری است.
سعید که راننده یکی از خودروهای آسیب‌دیده است در تشریح حادثه به جام‌جم گفت: کل حادثه در حدود پنج ثانیه رخ داد. صبح روز چهارشنبه در بزرگراه کسائی نرسیده به خروجی لاله یک دستگاه پژو به دلیل نقص فنی در مسیر تندرو متوقف شد. خودروها هم پشت سر او توقف کردند. راننده یک دستگاه تاکسی برای این‌که تصادف نکند از مسیر خارج شد که با خودروی کناری برخورد کرد. بعد هم صدای بوق کامیونی آمد و با سرعت به خودروها برخورد کرد.
وی درباره فیلمی که از حادثه منتشر شده نیز گفت: من هم این فیلم را دیدم. به دلیل این‌که هنوز ترافیک فشرده نشده بود، این حادثه خسارت و تلفاتی نداشت. حدود هفت خودرو با هم برخورد کردند که صدمه به سه خودرو شدید بود. بعد از تصادف تاکسی، راننده از ماشین پیاده شد که با صدای بوق کامیون متوجه حادثه‌ای که در پیش بود، شد. او سریع خود را از بین خودروها خارج کرد. اگر کامیون بوق نمی‌زد و او با خبر نمی‌شد احتمال داشت حالا زنده نباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها