کد خبر: ۱۲۱۹۶۷۵

#دارو _ نایاب
قلندری از تهران:
بعضی از داروهای پرمصرف مانند پماد آلفا که کاربرد درمان سوختگی دارد، اخیرا در داروخانه‌ها نایاب و گران شده است.

# کارتن ‌_خواب
طاهری از تهران:
کوچه‌های خیابان ناصر خسرو پاتوق داروفروشان، معتادان و کارتن‌خواب‌ها شده است، چرا مسؤولان محترم نسبت به پاکسازی دائم این مناطق اقدامی اساسی صورت نمی‌دهند؟ اگر این مسائل در یکی از محلات شمالی تهران اتفاق می‌افتاد به همین نحو به آن رسیدگی می‌شد؟

# لبنیات _ پَر
جلیلی از تهران:
لبنیات برای کودکان و نوجوانان بسیار مفید است و باعث جلوگیری از پوکی استخوان در آینده می‌شود ولی با گرانی روزانه محصولات لبنی خطر سلامت در کمین مردم است.

#قبض_ گاز
مدرسی از تهران:
در تابستان استفاده از گاز شهری در منازل به حداقل می‌رسد و در نتیجه مبلغ قبوض مانند همیشه ناچیز است، ولی اخیرا قبض گاز بنده به مبلغ یکصد هزار تومان صادر شده که به نظر می‌رسد اشتباهی در خواندن کنتور صورت گرفته است. از اداره محترم گاز منطقه درخواست رسیدگی دارم.

# پیاده‌رو _ خودرو
ممقانی از کرج:
بیشتر پیاده‌روهای چهارراه گلزار شرقی در 45متری گلشهر در تصرف خودروهاست و راه عبورومرور عابران را مسدود کرده‌اند. از شهرداری و پلیس راهور درخواست رسیدگی دارم.

# گرانی_ ثابت
مولوی از تهران:
انواع کنسروها، رب گوجه‌فرنگی و مربا که در دوره‌ای به علت گران شدن مواد اولیه مانند شکر و گوجه گران شده بودند، چرا با کاهش قیمت مواد اولیه‌شان، کاهش قیمت نداشته‌اند؟

#ترافیک_ زیرگذر
علیان از تهران:
توقف تاکسی‌ها بعد از زیرگذر میدان امام حسین (ع) به سمت غرب باعث ترافیک و سدمعبر می‌گردد.

# وانت_ دوره‌گرد
دستجردی از تهران:
حضور وانت‌بارهای میوه‌فروش در بزرگراه یاسینی زیر پل باقری با توجه به توقف خودروهای عبوری باعث ترافیک و کندی حرکت خودروها می‌شود.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها