شیرینی‌خورونِ هفته

تبریک به خانم نویسنده

فاضل نظری را که می‌شناسید؟! احتمالا باید بشناسید. اجازه بدهید همین‌جا یک مساله جالب را جلوجلو لو بدهیم. همکارمان زینب مرتضایی‌فرد دارد یک گزارش پر و پیمان درباره افغانستان تهیه می‌کند. حالا جزئیات مساله را می‌توانید شنبه در روزنامه ببینید، ولی اجمالا بدانید یکی از شعرای محبوب و مشهور ایرانی که در افغانستان هم مخاطب زیادی دارد همین جناب فاضل نظری است. این را گفتیم که به عنوان یک ایرانی اگر فاضل را نمی‌شناسید یک مقدار وجدان‌تان را قلقلک داده باشیم. بگذریم... فاضل آقای نظری غیر از ساحت شعر و شاعری و غزل‌سرایی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۱۲۱۹۳۰۳

حالا همه اینها را گفتیم که این را بگوییم. فاضل آقای نظری به‌تازگی در یکی از احکامی که زده، خانم بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده معروف و مشهور همدانی را به سمت مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرده است.
خانم ضرابی‌زاده را دیگر باید بشناسید. حالا اگر به اسم هم نشناسید ولی حتما بعضی آثار و مسائل مرتبط با آثارش را می‌شناسید. عارضیم به حضور شما ضرابی‌زاده نویسنده «دختر شینا» است. کتابی که دو سه سالی است یکی از کتاب‌های پرفروش بازار محسوب می‌شود و دل خیلی‌ها را برده. این کتاب تا همین الان بیش از 200 هزار نسخه فروش رفته است.
حالا اگر باز هم دختر شینا را نشناسید و اسمش به گوش‌تان نخورده باشد حتما یک تیزر تبلیغاتی کتاب را دیده‌اید که زوج امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی بازی کرده‌اند و در آن در نقش یک زوج رزمنده ایفای نقش می‌کنند. تیزری که البته برای تبلیغ و معرفی کتاب دختر شینا ساخته شده بود و با استقبال زیادی هم در فضای مجازی و واقعی مواجه شد. همین الان هم اگر در یکی از موتورهای جست‌وجوگر اینترنتی جست‌وجو کنید، می‌توانید تیزر را ببینید و از تماشای دوباره‌اش لذت ببرید.
البته این قول را هم به ما بدهید که بعد از تماشای تیزر، در صورتی که کتاب را نخوانده‌اید فی‌المجلس آن را به یکی از فروشگاه‌های اینترنتی سفارش دهید یا از نزدیک‌ترین کتابفروشی تهیه کنید و آن را بخوانید تا بیشتر با قلم و شخصیت ضرابی‌زاده آشنا شوید. ما هم در گروه فرهنگی جام‌جم برای خانم ضرابی‌زاده آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم رئیس شدن ایشان تاثیری روی کار نویسندگی‌شان نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها