مرد جوان که بعد از قهر یک زن با همسرش، وی را به مدت شش ماه در خانه اش پناه داده بود در جدال با شوهر این زن دست به جنایت زد.وی در دادگاه ادعا کرد در دفاع از خودش شوهر زن جوان را کشته است.
کد خبر: ۱۲۱۹۲۰۶

بامداد پنجم مهر ۹۶، زن جوانی هراسان با پلیس 110 تماس گرفت و از پیدا شدن جسدی خونین در حیاط خانه همسایه‌اش در شهرک کاروان خبر داد. وی به ماموران گفت: امروز صبح برای پهن کردن لباس‌ها به پشت بام رفته بودم، اما در حیاط خانه همسایه‌مان با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدم. جسد خونین یک مرد در حیاط خانه همسایه افتاده بود . با این تماس ماموران به آدرس مورد نظر رفتند و با جسد مرد جوانی روبه رو شدند که شواهد نشان می‌داد کار مرد مستاجر به نام شهاب بوده و 30سال دارد و با ضربه‌های چاقو از پا درآمده است.
جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس در بررسی‌ها دریافت صاحبخانه نیز همزمان با این جنایت به محل نامعلومی گریخته است .
به این ترتیب ردیابی صاحبخانه به نام جواد آغاز شد و پلیس وی را دو روز بعد بازداشت کرد. جواد 34ساله به داشتن رابطه پنهانی با همسر شهاب به نام المیرا اعتراف کرد و گفت، به همین دلیل در درگیری با شهاب، وی را کشته است .
این مرد در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی بوئینی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.
در ابتدای این جلسه اولیای‌دم برای جواد حکم قصاص خواستند. سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: مدتی بود با المیرا آشنا شده بودم. او همیشه از بدرفتاری‌های شوهرش گلایه و با من درددل می‌کرد. آخرین‌بار که او خانه‌اش را ترک کرده بود با من تماس گرفت و از من خواست اجازه دهم برای مدتی در خانه‌ام زندگی کند. من چون از صبح تا شب سرکار بودم، قبول کردم المیرا در خانه من مهمان باشد. من به او پناه داده بودم اما وقتی شوهرش به این ماجرا پی برد مقابل خانه من آمد و با هم درگیر شدیم. من از المیرا خواستم خانه‌ام را ترک کند اما قبول نکرد.
وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: من مسافرکش بودم و شب‌ها تا دیروقت با ماشین کار می‌کردم. آخرین‌بار چون خسته بودم ساعت ۸ شب به خانه برگشتم اما در حیاط یکباره با شهاب روبه‌رو شدم که به سمتم حمله‌ور شد. او اسپری اشک‌آور به صورتم زد که دیگر جایی را ندیدم.
به رویم قمه کشید و ضربه‌ای به سرم زد که در آن درگیری زخمی شدم. وقتی قمه از دست شهاب به زمین افتاد با دشنه به من حمله کرد. می‌خواستم فرار کنم اما او مانع فرارم شد. من در یک لحظه چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم. من از ترسم شبانه فرار کردم تا این‌که صبح روز بعد زن همسایه، جسد را در حیاط دیده و پلیس را مطلع کرده بود.
وی ادامه داد: من خودم هم در آن درگیری به شدت مجروح شده بودم. واقعا قصد کشتن شهاب را نداشتم. او حمله کرد و من برای دفاع از خودم ناچار شدم وی را بزنم . در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها