اظهارات عجیب مدیرعامل استقلال تبدیل به سوژه این روزهای خبرنگاران ورزشی شده است

آقای برعکس!

در باشگاه استقلال یک مورد نایاب پیدا شده است. این‌که مدیرعامل حرف‌هایی می‌زند که 99 درصد درست از آب درنمی‌آید. او یا اطلاعات ندارد یا این‌که اطلاعات اشتباه به خبرنگاران و رسانه‌ها می‌دهد. این گزارش نشان می‌دهد حداقل در چند مورد مهم و اساسی که برای هواداران و خبرنگاران مهم بوده، فتحی حرف‌هایی برعکس زده است!
کد خبر: ۱۲۱۸۷۵۰

تیام را فروختند
مامه تیام اولین مورد عجیب دوران فتحی بود. این بازیکن با استقلال قرارداد داشت و بازیکن آبی‌ها به حساب می‌آمد. بندی در قراردادش وجود داشت که به ازای پرداخت 200 هزار دلار از جمع آبی‌ها جدا شود. با وجود اصرار فتحی روی این موضوع که تیام می‌ماند کمی بعد خبر رسید با عجمان تمام کرده است. در ادامه هم خبر رسید باشگاه استقلال 350 هزار دلار بابت این انتقال گرفته است. یعنی عملا او را فروخته بودند، چون در غیر این‌صورت استقلال تنها باید 200 هزار دلار نصیبش می‌شد.
صیادمنش را نمی‌فروشیم
امیرحسین فتحی قبل از پایان فصل در مصاحبه‌ای گفت اللهیار صیادمنش اصلا فروشی نیست و به هیچ‌وجه این بازیکن را نخواهند فروخت. دقیقا 24 ساعت بعد از این ادعا اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد باشگاه مدتی قبل صیادمنش را به باشگاه فنرباغچه فروخته و حتی پول حاصل از فروش این بازیکن را هم دریافت کرده است! این یکی از اولین ادعاهای فتحی بود که کاملا برعکس از آب درآمد.
مجیدی اصلا سرمربی نمی‌شود
ادعای دیگر ادعای امیرحسین فتحی این بود که به هیچ وجه قرار نیست فرهاد مجیدی جانشین وینفرد شفر شود. وقتی رسانه‌ها اعلام کردند مدیرعامل با فرهاد در مشهد جلسه داشته و تصمیم خود را برای فسخ قرارداد شفر قطعی کرده، فتحی مصاحبه کرد و گفت به هیچ وجه این اتفاق رخ نمی‌دهد و قرار نیست فرهاد سرمربی موقت استقلال شود. اما 48 ساعت بعد فرهاد مجیدی رسما به‌عنوان سرمربی موقت استقلال معرفی شد.
پاتوسی هیچ جا نمی‌رود
یکی از موردهای عجیب در دوران مدیریت فتحی همین ماجرای پاتوسی و استقلال بود. امیرحسین فتحی فصل تمام نشده اعلام کرد این بازیکن قرارداد دارد و جایی نمی‌رود. فتحی حتی در مصاحبه‌ای گفت: نه‌تنها پاتوسی می‌ماند که پاتوسی‌های دیگر هم در راه هستند و به استقلال می‌آیند.» فتحی در اوج شایعات درباره جدایی پاتوسی هم گفت: قرارداد آیاندا تا یک سال و نیم دیگر اعتبار دارد و تا پایان فصل او بازیکن استقلال است و هیچ منعی وجود ندارد. پولش هم جور شده است و در استقلال می‌ماند. اما دیری نپایید او سر از باشگاه بنی یاس در آورد!
علی کریمی نمی‌ماند
مورد بعدی علی کریمی هافبک دفاعی آبی‌ها بود. امیرحسین فتحی اعلام کرد این بازیکن در استقلال نمی‌ماند. حتی به نزدیکانش گفته بود کریمی هم بخواهد، او اجازه نمی‌دهد بماند. حالا حرف فتحی درباره او هم برعکس از آب درآمده و کریمی در آستانه تمدید قرارداد با استقلال است.
طارق همام جایی نمی‌رود
یکی دیگر از موردها، طارق همام بود. امیرحسین فتحی به‌صراحت گفت این بازیکن در استقلال می‌ماند و جایی نمی‌رود. او حتی به دوستان خبرنگارش گفت خبر ماندن این بازیکن در استقلال را منتشر کنند. حالا ولی درباره طارق در گوگل جست‌وجو کنید. او نه‌تنها در استقلال که گفته در ایران هم نمی‌ماند و به عراق بازمی‌گردد.
موردهای دیگر
امیرحسین فتحی درباره فرشید باقری هم گفته بود این بازیکن را نمی‌خواهد ولی باقری ماند و فصل بعد هم در استقلال خواهد بود. در اوج دعوا با وریا و حسینی دو بازیکن تیم، فتحی به نزدیکانش با صراحت اعلام کرد آنها را نمی‌خواهد و باید باشگاه را ترک کنند. 24 ساعت بعد از این حرف قرارداد هر دو بازیکن تمدید شد! مورد مشابه از سوی فتحی زیاد بوده است و کلا خبرنگاران و رسانه‌ها کمتر حرف مدیرعامل استقلال را باور می‌کنند.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها