زن و مردی که به اتهام جنایت‌های جداگانه‌ای به ترتیب در زندان‌های نوشهر و ماهشهر به سر می‌بردند، به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۱۵

به گزارش جام‌جم، نخستین اعدامی، زنی 43ساله و پرستار خانگی بود. ماجرا از آنجا آغاز شد که پسر پنج سال‌های به نام بردیا حاتمی، اهل منطقه رودبارک کلاردشت روز نهم تیر 95 ناپدید شد. یک روز بعد جسد این کودک در نزدیکی رودخانه سردآبرود داخل یک کیسه پیدا شد. پرستار مادربزرگ او آخرین نفری بود که وی را دیده بود. به همین دلیل به عنوان مظنون بازداشت و بعد از 40 روز از دستگیری‌اش به قتل کودک اعتراف و انگیزه قتل را فشار عصبی عنوان کرد. او بعد از محاکمه در دادگاه حکم قصاص گرفت و این حکم در دیوان‌عالی کشور تایید شد. او نتوانست رضایت خانواده مقتول را جلب کند و سرانجام بعد از گذشت سه سال از جنایت در زندان نوشهر به دار مجازات آویخته شد.
دومین زندانی نیز مردی بود که با همدستی همسرش سال گذشته با سلاح گرم اقدام به قتل مستاجر خود کرده بود که توسط پلیس آگاهی بندر ماهشهر دستگیر شد. او بعداز محاکمه حکم قصاص گرفت و با تایید این حکم در دیوان عالی کشور یک گام به مرگ نزدیک شد. او با گذشت یک‌سال از این جنایت در ندامتگاه بندر ماهشهربه پای چوبه دار رفت و اعدام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها