حسین زمان، خواننده موسیقی پاپ پس از ۱۷ سال دوری از اجراهای زنده، طی یک نشست خبری از جزئیات تازه‌ترین کنسرتش در برج میلاد تهران سخن گفت. این خبر را مهر منتشر کرد و نوشت: حسین زمان ابتدای نشست درباره دوری از صحنه گفته که هرگز در این باره به او توضیحی داده نشده است، ولی او همیشه پیگیر اجرا بوده است تا این‌که در دوره مدیریت ا...یاری در وزارت ارشاد به او اعلام شد که می‌تواند کنسرت برگزار کند.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۷۲

به این ترتیب او مجوزهای قانونی را گرفته و آماده برگزاری کنسرت است.
خواننده آلبوم «شب دلتنگی» درباره قطعات کنسرت جدیدش گفت: من ۱۷ سال از اجراهای زنده دور بوده‌ام، بنابراین از آثار قدیمی‌ام در این کنسرت استفاده خواهم کرد. البته قطعاتی وجود دارد که در دورانی که حضور نداشتم، تولید کردم و مردم کم و بیش آشنایی دارند. چند اثر جدید هم دارم که هنوز مخاطبان آنها را نشنیده‌اند. این کارها دارای مضامینی عاشقانه است که در کنسرت پیش رو برای مخاطبان ارائه خواهم کرد.
حسین زمان اعلام کرد یک قطعه ویژه هم برای مخاطبان در نظر گرفته‌ام که با نوازندگی دکتر چراغعلی اجرا می‌شود و دارای مضمونی اجتماعی است و به نوعی درددلی آشنا با اوضاع امروز ایران محسوب می‌شود.
تازه‌ترین کنسرت حسین زمان پنجشنبه سوم مرداد سال ۱۳۹۸ به تهیه‌کنندگی موسسه «نوای باران» و سرمایه‌گذاری موسسه‌ای به نام «تماس» در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها