دوستی زن جوان در تلگرام با مرد مسافربر، زندگی اش را به نابودی کشاند.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۵۵

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اواخر اسفند سال ۹۷ مرد جوانی به نام محمد به پلیس آگاهی رفت و فیلمی ارائه داد که پرده از رابطه پنهانی همسرش به نام شقایق با یک مرد غریبه برداشت.این مرد به ماموران گفت: مدتی بود به رابطه پنهانی همسرم با یک مرد غریبه پی برده بودم .دیشب فهمیدم آنها با هم قرار گذاشته‌اند.
به همین خاطر صبح وقتی به بهانه رفتن به محل کارم از خانه بیرون ر فتم، مقابل در خانه ماندم و کشیک دادم. من به محض این‌که پسر غریبه وارد خانه شد با دوربین فیلمبرداری به خانه رفتم . من پسر غریبه را که در حمام خانه‌مان پنهان شده بود پیدا کردم و از او و کاپشنش که روی مبل انداخته بود فیلم گرفتم.
با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد شقایق و دوست پنهانی‌اش به نام امیر بازداشت شدند. آنها ادعا کردند فقط در فضای مجازی با هم رابطه داشته‌اند. در حالی که آنها با
قرار وثیقه آزاد بودند دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند .
در ابتدای این جلسه شقایق اتهامش را قبول کرد و گفت: شوهرم صاحب
یک مغازه بود از صبح تا شب به سر کار می‌رفت و به من و دو فرزندم هیچ‌توجهی نمی‌کرد. من کمبود محبت داشتم به همین خاطر ساعت‌های زیادی را در فضای مجازی می‌گشتم .تا این‌که در تلگرام با امیر آشنا شدم .من آن روز او را به خانه‌مان دعوت کردم و قرار بود با هم صحبت کنیم که شوهرم سر رسید.
وی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: حالا پشیمانم و می‌دانم اشتباه کرده‌ام.
به همین خاطر از دادگاه تقاضای بخشش دارم.
سپس امیر روبه‌روی قضات ایستاد و گفت: من دو سال بود از زنم جدا شده بودم. از شهرستان به تهران آمده و با ماشین کار می‌کردم.
وقتی با شقایق در تلگرام آشنا شدم به من گفته بود مطلقه است. من هم که دنبال پناهگاهی بودم تا زندگی تازه‌ای را شروع کنم، به قصد ازدواج با او آشنا شدم. آن روز قرار گذاشته بودیم تا بیرون برویم اما چون ناراحتی کلیه دارم احتیاج به دستشویی داشتم .
وقتی مقابل خانه شقایق رفتم از او خواستم تا زودتر حاضر شود ولی وقتی فهمید نیاز به دستشویی دارم مرا دعوت کرد .من به آنجا رفته بودم تا از سرویس بهداشتی استفاده کنم که شوهر شقایق سر رسید. من نمی‌دانستم او شوهر دارد.
در ادامه همسر شقایق مدارکی به دادگاه ارائه کرد که نشان می‌داد، امیر می‌دانسته زن جوان شوهر دارد.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا برای شقایق و امیر حکم صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها