کد خبر: ۱۲۱۶۱۹۱

# ویلاسازی - ملارد
بیات از شهریار
تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی به ویلا و افت فشار آب در روستای سلیمان صفادشت از توابع شهرستان ملارد باعث مشکلاتی برای ساکنان این روستا شده است.

# مشاور املاک - بازار گرمی
زرگر از تهران
مشاوران املاک غیرمجاز با بازارگرمی در حوزه اجاره مسکن، سعی در افزایش قیمت‌ها و چندبرابر کردن حق کمیسیون خود دارند و متاسفانه هیچ نظارتی بر عملکرد آنها نمی‌شود.

# زنجان - بافت فرسوده
جعفری از زنجان
برخی از محله‌های شهر زنجان به دلیل بافت فرسوده و قدیمی وضع خوبی ندارند و تردد خودروها در این محله‌ها بسیار سخت انجام می‌گیرد.

# ضایعات - آلودگی صوتی
زرینکار از تهران
آلودگی صوتی از سوی وانت بارهای دوره‌گرد که آهن‌آلات و ضایعات خریداری می‌کنند باعث سلب آسایش شهروندان شده است.

# هرج و مرج - نان
کرمی از شریف‌آباد
قیمت نان در نانوایی‌های شهر شریف‌آباد متفاوت است و نانوایان به دلخواه قیمت نان را تغییر می‌دهند.

جوابیه

در پی درج پیامی در اول تیر 1398 با عنوان «ترافیک سنگین» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 15 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: بزرگراه امام رضا(ع) از محدوده پل‌های ثامن به بعد خارج از محدوده خدماتی منطقه 15 بوده و برنامه‌ریزی برای اجرای فنی آن از عهده تصمیمات منطقه خارج است. متولی و تصمیم‌گیرنده در این محور سازمان‌هایی نظیر سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و اداره کل راهداری استانداری تهران است. با این حال با توجه به این‌که سه راه افسریه روی پل خاوران به دلیل بار زیاد وسایل نقلیه و عدم کشش مسیر لوپ گردشی، ضلع شمالی پل بسیج را با ترافیک همراه کرده است، منطقه 15 تدابیری را برای بازگشایی ترافیک سه راه افسریه اندیشیده و تعریض لوپ فوق را در دستور کار قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها