در این بخش به اخبار و خاطرات جالب حدود 50 سال‌پیش پرداخته می‌شود. اخباری که از نظر نگارش تیتر و محتوا بسیار متفاوت‌تر از اخباری است که این‌روزها در روزنامه‌ها چاپ می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۷۱

جریمه آهسته راندن به 500 ریال افزایش یافت
در آیین نامه جدید اداره راهنمایی و رانندگی جریمه کند راندن وسایط نقلیه در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها از 200 ریال به پانصد ریال افزایش یافت.
مسؤولان ترافیک پایتخت در طرح جدید برای این تخلف یک هزار ریال جریمه در نظر گرفته بودند که کمیسیون‌های فنی آن را به پانصد ریال کاهش دادند.
یک کارشناس ترافیک درباره علت افزایش جریمه کند راندن وسایط نقلیه گفت: مسأله کند راندن وسایط نقلیه بیشتر در بزرگراه‌ها حائز اهمیت است؛ زیرا اکثرا اتفاق می‌افتد که راننده یک وسیله نقلیه با سرعتی کمتر از 40 کیلومتر در یک بزرگراه حرکت می‌کند، به‌جای این‌که خط کناری دست راست را انتخاب کند، از سمت چپ حرکت می‌کند و باعث می‌شود که راه سایر اتومبیل‌ها بسته شود و مجبور شوند که سبقت
غیر مجاز از سمت چپ بگیرند. حرکت کند وسایط نقلیه در داخل شهر هم اکثرا باعث مسدود شدن راه‌ها می‌شود.
روزنامه اطلاعات
10/3/1352

بازداشت 4 بیتل در دردشت
یک بازپرس دادسرای تهران دیروز چهار بیتل را که در خیابان دردشت نارمک مزاحم دخترها می‌شدند و آنان را تشویق به هیپی‌گری می‌کردند بازداشت کرد. دیروز پدر یکی از دخترها نزد این چهار نفر رفت و به آنان اعتراض کرد که او را کتک زدند.
این چهار نفر که قیافه‌ای شبیه دخترها داشتند از مدت‌ها قبل در خیابان دردشت نارمک می‌ایستادند و مزاحم دختران محل می‌شدند و از آنها می‌خواستند که به جرگه هیپی‌ها بپیوندند و این امر موجب ناراحتی دختران می‌شد.
دیروز یک دختر زیبا که مورد اهانت گروه بیتل‌های دردشت قرار گرفته بود، جریان را به پدر خود اطلاع داد و وی به عنوان اعتراض نزد بیتل‌ها رفت، ولی آنها پدر دختر را به باد تمسخر گرفتند و گفتند که قدیمی فکر می‌کند. پدر دختر متقابلا بیتل‌ها را به‌دردنخور خطاب کرد که بر سر او ریختند و با چوب او را کتک زدند.
این واقعه به مامورین پاسگاه ژاندارمری نارمک اطلاع داده شد و رئیس پاسگاه موفق به دستگیری چهار جوان مزاحم شد.
پدر دختر اینک در بیمارستان بستری است و بازپرس دادسرای تهران پس از تحقیق از بیتل‌ها آنها را زندانی ساخت.
اطلاعات
7/7/1349

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها