معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در امور فضای مجازی گفت: امروز کیفرخواست مدیر و معلم مدرسه‌ای که اقدام به تهیه و انتشار فیلم از دو کودک دبستانی در موضوع فحاشی نسبت به هم کرده بودند، صادر و جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۶۰
صدور کیفرخواست برای عاملان انتشار فیلم فحاشی دو دانش‌آموز مشهدی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دادسرای فضای مجازی، قاضی مهدی حقدادی درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از تحقیقات جامع و بررسی تمامی زوایای پرونده، امروز کیفرخواست مدیر و معلم مدرسه‌ای که اقدام به تهیه و انتشار فیلم از دو کودک دبستانی در موضوع فحاشی نسبت به هم کرده بودند، صادر شد و جهت صدور حکم محکومیت به دادگاه ارسال شد.

وی افزود: این اقدام فوری و قاطع ما از طرفی به جهت حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان بوده و از طرف دیگر از باب صیانت و حمایت از جامعه معلمانی است که اکثریت آن را افرادی زحمتکش، دلسوز نسبت به تربیت جامعه، روشنفکر و صاحب اخلاق تشکیل می‌دهد.

گفتنی است، دی ماه سال گذشته بود که کلیپی ۵۴ ثانیه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که دو دانش‌آموز دبستانی در برابر عاملان فیلمبرداری که یکی از آن‌ها شیلنگ گاز برش خورده‌ای در دست داشت، وادار می‌شدند تا ماجرای فحاشی در زنگ تفریحشان را تعریف کنند.

دو دانش‌آموز که با بالا و پایین رفتن شیلنگ گاز دچار استرس و ترس شده بودند، شروع به بازگو کردن الفاظ رکیک و فحاشی‌های رد و بدل شده بین خودشان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها