کد خبر: ۱۲۱۵۳۷۴

# تاریکی - نازی‌آباد
جوزانی از تهران:
نزدیک به یک ماه است که از میدان بهمنیار، انتهای نازی‌آباد و خیابان شهید شیرمحمدی همه چراغ‌های برق خاموش است؛ چرا؟

# بازار - چرخ‌دستی
گرشاسبی از تهران:
رفت و آمد بیش از حد چرخ‌دستی‌ها در بازار بزرگ تهران، رفت و آمد را برای عابران پیاده سخت کرده است. درخواست می‌شود این افراد از مکان‌های خلوت‌تر عبور کنند و در حریم فروشگاه‌ها که شهروندان عبور می‌کنند رفت‌وآمدی نداشته باشند.

# یارانه - افزایش
ساروجی از تهران:
با این گرانی‌ها و افزایش درآمد دولت از افزایش نرخ ارز، چرا یارانه‌ها افزایش پیدا نمی‌کند؟ این درحالی است که قبوض انرژی مصرفی مردم نیز افزایش داشته است.

# قطار - فرسوده
عسگری از تهران:
قطارهای مترو تهران آنقدر فرسوده هستند که مسافران از آلودگی صوتی و گرمای هوا رنج می‌برند. چرا شهرداری و دولت کاری انجام نمی‌دهند؟

جوابیه

در پی درج پیامی در 19 خرداد 1398 با عنوان «ازدحام - اتوبوس» مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی اتوبوسرانی شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: باریک شدن معبر در مسیر جنوب به شمال ایستگاه صفدری و همچنین توقف خودروهای سواری مسافرکش در این مسیر منجر به افزایش زمان حرکت اتوبوس‌ها شده است. با این حال برای رفاه حال مسافران خط مذکور در ساعات پیک مسافر و به‌صورت کمکی تعدادی اتوبوس در ایستگاه آزادی و همچنین ایستگاه کمیل برای برداشت مسافر دپو و سرویس‌رسانی اقدام می‌کنند.

در پی درج پیامی در 21 خرداد 1398 با عنوان «سدمعبر» روابط‌عمومی شهرداری منطقه 13 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: شهرداری منطقه 13 با همکاری اکیپ‌های معبربان نظارت لازم را برای برخورد و مقابله با دستفروشان به صورت مستمر و روزانه انجام می‌دهد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها