مرسدس ای‌ام‌جی (AMG) از نسخه مسابقه‌ای جدید جی‌تی آر (GT R) جاده‌ای به نام GT3 (جی‌تی3‌) رونمایی کرد که اواخر امسال به فروش می‌رسد. به گزارش خبرخودرو، جدیدترین جی‌تی3 با ادامه برنامه‌ای که در سال 1389/ 2010 با اس‌ال‌اس ای‌ام‌جی جی‌تی3 (SLS AMG GT3 )شروع و در سال 1394/ 2015 با ای‌ام‌جی جی‌تی3 اصلی ادامه یافت، طراحی شده تا عملکردی بیشتر از مدل قبلی خود ارائه کند.
کد خبر: ۱۲۱۴۳۵۱

مسابقه، تجارتی گران است. بنابراین هر کاری که بتوان با هزینه کمتر انجام داد مورد استقبال تیم‌های مسابقه قرار می‌گیرد. برخلاف مدل جی‌تی جاده‌ای که از موتور 0/4 لیتری تواین توربوشارژ V8 بهره می‌برد، این مدل مسابقه‌ای جدید به موتور دمش طبیعی 3/6 لیتری V8 مجهز شده است. مرسدس ای‌ام‌جی اعلام کرد این خودرو تعمیرات کمتری در یک فصل نیاز دارد و به ساختار قسمت جلوی جدید در این خودرو اشاره کرده که طراحی شده تا محافظت بهتری در برخوردهای سرعت پایین و کوچک داشته باشد.
ای‌ام‌جی اکنون به تیم‌های مالک اجازه می‌دهد به صورت دیجیتالی بررسی کنند که یک قطعه چه مدتی مورد استفاده بوده و برنامه‌ریزی برای تعمیرات و نگهداری را آسان تر می‌کند.
فیلتر هوای این خودرو دسترسی بهتری از قبل دارد، اسپلیتر جلوی آن تنظیم راحت‌تری دارد و باله عقب این خودرو نیز در حال حرکت راحت‌تر قابل تنظیم است.
فناوری‌های جذابی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است که شامل دراپ‌جک (Drop Jack) نیز می‌شود. مرسدس ای‌ام‌جی همچنین کنترل کشش این خودرو را برای مدل 2020 به روز رسانی کرده و قابلیت تیون راحت‌تر توسط راننده را برای آن فراهم کرده است. گرچه ساختار اصلی کابین این خودرو بی تغییر باقی مانده اما جی‌تی3 جدید اصلاحاتی اندک و تغییراتی ساختاری در پشت فرمان داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها